هیأت رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم انتخاب شدند

هیأت رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم انتخاب شدند

http://www.bananews.ir/بر اساس ماده ۱۴ قانون و ماده۷۱ آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، اعضای جدید هیأت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم مشخص شدند.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ، در اولین جلسه هیأت مدیره دوره ششم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم که با حضور اعضاء منتخب برگزار شد ، اعضای هیأت رئیسه دوره ششم این سازمان انتخاب شدند.
در انتخابات داخلی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ، به اتفاق آراء مهندس امین مقومی به عنوان رئیس سازمان و مهندس حمید رمضان دهنوی به عنوان نائب رئیس اول انتخاب شدند.
مهندس افشین وفایی منش به سمت نائب رئیس دوم ، مهندس سعید خان احمدلو به سمت خزانه‌دار و مهندس مرتضی داودی نیز به سمت دبیرسازمان انتخاب شدند.
ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ، همزمان با سراسر کشور در روز ۱۴ شهریور ماه سال جاری برگزار شد که در این دوره از انتخابات ، ۴۰ نفر از کاندیدای ورود به هیئت مدیره با هم به رقابت پرداختند که از این میان تعداد ۹ نفر به عنوان اعضای اصلی انتخاب و در هر رشته نیز یک نفر به عنوان عضو علی البدل معرفی شدند.

 

 

 

    نظرات