محدودیت عبور در آزادراه قم - تهران

محدودیت عبور در آزادراه قم - تهران

 

 

 

http://www.bananews.ir/مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم، از محدودیت عبور در آزاد راه قم-تهران به دلیل عملیات عمرانی در روز دوشنبه یازدهم دیماه از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۱۷ بعداز ظهر خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مصطفی عباسی روز یکشنبه با اشاره به عملیات جمع آوری سازه نگهبان پل روگذر راه آهن واقع در کیلومتر پنج آزادراه قم-تهران افزود: این کار موجب مسدود شدن این مسیر و ایجاد محدودیت ترافیکی در تردد خودروها خواهد شد.

وی افزود: انسداد آزادراه از سمت قم به تهران از مبدا بهشت معصومه (س) تا تقاطع غیر همسطح مهتاب واقع در کیلومتر ۲۰ آزادراه و نیز انسداد از تهران به سمت قم از محل تقاطع همسطح علی آباد واقع در کیلومتر ۵۶ تا عوارضی قم محدودیت‌هایی هستند که در این مسیر ایجاد می‌وند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: خودروهایی که قصد تردد از قم به تهران را روز دوشنبه دارند می توانند از تقاطع غیر همسطح بهشت معصومه وارد محور قدیم قم-تهران شده و در کیلومتر ۲۰ از طریق تقاطع مهتاب مجددا وارد آزادراه شوند.

وی ادامه داد: خودروهایی که از تهران به سمت قم می‌آیند، می‌توانند پس از رسیدن به تقاطع همسطح علی آباد وارد محور قدیم قم-تهران شوند.

عباسی با بیان اینکه کامیون‌ها و تریلرهایی که از سمت جنوب قصد عزیمت به تهران را دارند نیز با محدودیت‌هایی مواجه خواهند شد، گفت: رانندگان این وسائل باید از تقاطع غیر همسطح سلفچگان آزادراه ساوه-تهران تردد کنند.

 

 

 

    نظرات