وقوع مه‌گرفتگی در محورهای ۵ استان کشور

وقوع مه‌گرفتگی در محورهای ۵ استان کشور

http://www.bananews.ir/رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سرهنگ رضا سلبی در گفت‌وگو با ایسنا ، درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور، گفت: در اکثر جاده‌های دو استان مرکزی و همدان مه‌گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است.

وی همچنین با بیان اینکه محور اهواز مسجد سلیمان در استان خوزستان نیز با پدیده مه‌گرفتگی نیز روبرو است، خاطر نشان کرد: محور میبد در استان اصفهان و یزد نیز دارای مه گرفتگی و به تبع آن کاهش دید گزارش شده است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین در خصوص انسداد محورها نیز گفت: در حال حاضر سه محور «پونل به خلخال»، «عباس‌آباد به کلاردشت» و «شمشک به دیزین» تا اطلاع ثانوی مسدود است.

سلبی با بیان اینکه در سایر جاده‌ها مشکلی در تردد گزارش نشده است، خاطر نشان کرد: از روز سه‌شنبه هفته پیش تردد انواع تریلی به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از محور بروجن به لردگان در استان چهارمحال و بختیاری ممنوع است و رانندگان می‌بایست در این زمان از محور شهرکرد، الیگودرز و خرم‌آباد استفاده کنند.

وی علت این انسداد را ارتقای امنیت ترافیک به دلیل نامناسب بودن محور اعلام کرد.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از رانندگانی که قصد تردد از جاده‌های برفی را دارند، خواست حتما تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند، چرا که پلیس راه از خودروهای فاقد زنجیر چرخ جلوگیری می‌کند.

سلبی با اعلام شماره ۸۸۲۵۵۵۵۵ از شهروندان خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و یا امدادرسانی احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

 

 

 

    نظرات