انفجار در حاشیه کارخانه سیمان شاهرود و مرگ سه نفر

انفجار در حاشیه کارخانه سیمان شاهرود و مرگ سه نفر

www.BanaNews.irمدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شاهرود گفت : انفجار در حاشیه کارخانه سیمان شاهرود سه کشته برجا گذاشت.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ˈسیدمحمد حسینی ˈیکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر اثر حادثه انفجار در یکی از کمپ های کارگاه های متعلق به پیمانکار حمل مواد اولیه و آهک کارخانه سیمان شاهرود ،سه نفر کشته شدند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه در حاشیه کارخانه سیمان و در فاصله ۵۰۰ تا۷۰۰ متری این کارخانه اتفاق افتاده است ،گفت : در این حادثه که بیشتر همراه با تخریب بود، هیچگونه خسارتی به کارخانه سیمان وارد نشده است.

حسینی با بیان اینکه این حادثه حدود ساعت ۱۷ روز یکشنبه اتفاق افتاد ،گفت : به محض اطلاع این حادثه آتش نشانی بعد از ۱۵ دقیقه گروه امداد و نجات ما از دو ایستگاه مرکزی و ولایت به دلیل برخورداری از امکانات بیشتر در خصوص اینگونه حوادث به محل اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد : در این حادثه کمپ پیمانکاری شامل فضای دو اطاق دچار حادثه شده بود ،با استفاده از تجهیزات آواربرداری ،برش کاری و دیگر تجهیزات در یک عملیات ،جنازه سه نفر از زیر آور بیرون کشیده و تحویل پزشکی قانونی شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شاهرود گفت : علت عمده این حادثه در دست بررسی است ،اما در محل حادثه سیلندرگاز و اکسیژن منفجر شده مشاهده شده است.

معاون استاندار و فرماندار شاهرود وقوع انفجار در حاشیه کارخانه سیمان شاهرود را صرفا یک حادثه کاری دانست.

انفجار حاشیه کارخانه سیمان شاهرود صرفا یک حادثه کاری بود

ˈمهدی بندری آبادی ˈ یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این حادثه براثر وقوع انفجار کپسول اکسیژن ( هوا ) در واحدهای پیمانکاری کارخانه سیمان رخ داد.

وی اضافه کرد : براثر این انفجار که در کنار یک اتاق اتفاق افتاد دو نفر از کارگران در حین انجام کار بودند در دم فوت کردند.

وی گفت : همچنین یک کارگر دیگر که در فاصله دورتر مشغول کار بوده براثر انفجار دچار سوختگی شدید شد و در راه انتقال به بیمارستان فوت کرد.

فرماندار شاهرود با رد هرگونه احتمال خرابکاری در این حادثه افزود : علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

شایان ذکر است محل وقوع حادثه بین ۷۰۰تا۸۰۰ متر با سایت کارخانه سیمان شاهرود فاصله دارد

 

 

 

    نظرات