شرط آبرسانی به مسکن‌مهر پرند

شرط آبرسانی به مسکن‌مهر پرند

www.BanaNews.irمدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران اعلام کرد: در صورت تامین منابع مالی، به ۶۰ هزار واحد مسکونی ‌مهر در پرند تا پایان سال آبرسانی خواهد شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمد پرورش در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر از برنامه آبرسانی به مسکن مهر پرند به دو صورت کوتاه مدت و بلندمدت خبر داد و گفت: در روش آبرسانی کوتاه مدت به وسیله حفر ۴۰ حلقه چاه در مناطق شرق و غرب آزادگان، آبرسانی انجام خواهد شد که هم اکنون ۲۵ حلقه آن حفر شده است. مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران با اعلام اینکه خط انتقال آب به مسکن‌مهر پرند نیز دارای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی است، اظهار کرد: با اخذ مجوزهای لازم، تا پایان خردادماه سال آینده حفر ۴۰ حلقه چاه نهایی می‌شود.

با این حال ۲۵ حلقه تا پایان سال وارد مدار خواهد شد. پرورش ادامه داد: برآورد شده از طریق حفر چاه‌های یادشده ۷۰۰ لیتر بر ثانیه به ظرفیت تامین آب پرند افزوده شود که این میزان تا پایان خردادماه سال آینده به ۱۲۵۰ لیتر بر ثانیه افزایش می‌یابد. وی افزود: از شبکه توزیع آب نیز تاکنون ۱۷۰ کیلومتر به اجرا درآمده و دارای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی است. همچنین ایجاد شبکه فاضلاب نیز ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. این مقام مسوول در وزارت نیرو با اعلام ساخت ۹۸ هزار مترمکعب مخزن برای آبرسانی به ۵۸۰ هزارنفر در فاز اول کار، گفت: تاکنون کار احداث ۳۰ هزار مترمکعب مخزن نهایی شده است. مدیرعامل آبفای استان تهران اظهار کرد: همچنین با در اختیار گرفتن ۱۹ هکتار زمین برای ۷۵ هزار نفر در فازاول عملیات آبرسانی دنبال می‌شود و در قالب یک برنامه دوساله تا میزان ۳۵۰ هزار نفر نیز به ظرفیت آن افزوده می‌شود.

 

 

 

    نظرات