مدیر عامل جدید شرکت هواپیمایی کیش‌ایر منصوب شد

مدیر عامل جدید شرکت هواپیمایی کیش‌ایر منصوب شد

www.BanaNews.irمدیر عامل جدید شرکت هواپیمایی کیش ایر منصوب شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علیرضا عامری - مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش - در این مراسم که جمعی از مسوولان کیش ایر و معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش حضور داشتند، توسعه گردشگری کیش را از اهداف اصلی و اولیه سازمان منطقه آزاد کیش ذکر کرد و گفت: بیش از ۸۵ درصد مردم برای ورود به جزیره زیبای کیش از هواپیما استفاده می‌کنند که این موضوع به توجه و تلاش بیش‌تر در این بخش نیاز است.

عامری افزود: توسعه گردشگری در جزیره زیبای کیش با افزایش توانایی و ارائه سرویس مناسب و جلب رضایت مسافران با رعایت کامل استانداردها و توسعه ناوگان هوایی در شرکت هواپیمایی کیش به عنوان بخشی از صنعت حمل و نقل هوایی میسر خواهد بود.

سردار روشن - عضو هیات مدیره شرکت هواپیمایی کیش - نیز در سخنانی با بیان اینکه صنعت هواپیمایی از اساسی‌ترین محورهای گردشگری است تاکید کرد: استفاده از خدمات هواپیمایی، نخستین مرحله گردشگری است که در صورت کسب جایگاه مناسب موجب توسعه صنعت گردشگری خواهد شد.

همچنین خلبان آغاسی‌بیک - مدیرعامل جدید شرکت کیش‌ایر - نیز در سخنان کوتاهی ارتقاء کیفیت و جایگاه هواپیمایی کیش را از اولویت‌های برنامه خود عنوان کرد.

سعید بهاری - مدیرعامل سابق کیش ایر - نیز در این مراسم گزارشی از فعالیت شرکت هواپیمایی کیش در چند سال اخیر ارائه کرد.

 

 

 

    نظرات