بازسازی سکوهای مسافری ایستگاه‌های راه‌آهن پل‌سفید و شیرگاه

بازسازی سکوهای مسافری ایستگاه‌های راه‌آهن پل‌سفید و شیرگاه

www.BanaNews.irمدیر کل راه‌آهن شمال گفت: برای رفاه حال مسافران قطارها، سکوهای مسافری ایستگاه‌های راه‌آهن پل سفید، شیرگاه و ورسک با اعتباری معادل یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال بصورت اساسی بازسازی می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) یوسف گران پاشا در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه ساختار ایستگاه های پل سفید، شیرگاه و ورسک دارای قدمت طولانی است و به جهت بازسازی خطوط ریلی داخل این ایستگاه‌ها که در سالیان گذشته انجام شد، بنابراین مقداری بر ارتفاع سطح سکوهای مسافری افزوده شد که این موضوع ممکن است موجب بروز مشکلاتی برای سوار و پیاده مسافران خصوصاً افراد مسن و کودکان شود.

او ادامه داد: به همین دلیل در بازدیدی که اخیراً مدیرعامل راه‌آهن از راه‌آهن شهرهای سوادکوه داشته است این مشکل مطرح و با موافقت ایشان و واگذاری اعتبار لازم مقرر شد که سکوهای مسافری در ایستگاه‌های فوق مورد بازسازی اساسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: برای اجرایی شدن این پروژه‌ها برای هر ایستگاه اعتباری معادل ۵۵۰ میلیون ریال و در مجموع یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال در نظر گرفته شد و تاکنون نیز اقدامات اولیه و مراحل انتخاب پیمانکار و دیوار چینی کنار سکو، بلوک چینی و بلوکاژ داخل سکو و سیمانکاری دیواره سکوها انجام شده است.

مدیر کل راه آهن شمال خاطرنشان کرد: احداث نمازخانه در ایستگاه زیرآب، بهسازی نما و سالن مسافری ایستگاه پل سفید، بهسازی ساختمان پلیس راه آهن پل سفید و مرمت کامل پل فلزی عابر پیاده در ایستگاه پل سفید و احداث سرویس بهداشتی در ایستگاه راه آهن زیرآب از دیگر اقدامات و پروژهای راه آهن شمال در شهرستان سوادکوه است.

 

 

 

    نظرات