نیکزاد پیمانکاران کم‌کار مسکن ویژه تهران را جریمه کرد

نیکزاد پیمانکاران کم‌کار مسکن ویژه تهران را جریمه کرد

http://www.bananews.irوزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از مسکن ویژه تهران، تعداد واحدهای مسکونی مورد قرارداد پیمانکارانی که پیشرفت فیزیکی نداشتند را کاهش داد.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی نیکزاد در جریان بازدید از مسکن ویژه‌ تهران، پروژه‌ ۲ هزار واحدی مسکن مهر شهریار و پروژه‌ ۱۵۴۰ واحدی اسلامشهر دستورهای لازم را برای تسریع در تکمیل و واگذاری این واحد‌ها صادر کرد.

وزیر راه و شهرسازی با حضور در تهرانسر از نزدیک واحد‌های در حال ساخت را بازدید کرد و در جلسه‌ای تعداد واحد‌های مسکونی مورد قرارداد هر یک از پیمانکاران این پروژه را به دلیل عدم پیشرفت فیزیکی کاهش داد و مقرر شد با پیمانکاران جدید برای واحد‌هایی که ساخت آنها شروع نشده است با قیمت مقطوع قرارداد منعقد شود.

بر این اساس تنها ‌با احتساب واحد‌های اسکلت زده شده در پروژه‌ تهرانسر که نزدیک به ۲ هزار واحد است این پروژه‌ از پیشرفت خوبی برخوردار است. انعقاد قرارداد مقطوع برای محوطه سازی، ادامه روند ثبت نام متقاضیان مسکن تهران و سرعت در پایش افراد متقاضی از مواردی بود که نیکزاد بر آن تاکید کرد.

وزیر راه و شهرسازی در بازدید خود اعلام کرد: واحد‌های مسکونی تهرانسر باید با سرعت لازم احداث شود و رکود در ساخت این پروژه به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

در ادامه وزیر راه و شهرسازی از پروژه ۲ هزار واحدی a.s.p شهریار بازدید کرد. در این بازدید پیشرفت فیزیکی پروژه نزدیک به ۶۰ درصد اعلام شد. تسهیلات در نظر گرفته شده برای این واحد‌ها ۲۵ میلیون تومان و مقرر شد در مراحل تکمیل واحد‌ها رادیاتور نیز نصب شود.

در ضد سرقت، آیفون تصویری، کف سرامیک و محوطه سازی از مواردی بوده است که با دریافت هزینه آن از متقاضیان در این پروژه انجام می‌شود.

همچنین وزیر راه و شهرسازی در ادامه بازدید‌های روز جمعه خود از پروژه ۱۵۴۰ واحدی شرکت استراتوس در شهرک واوان اسلامشهر بازدید کرد. برای تسریع در تکمیل این پروژه مقرر شد در جلسه‌ای هزینه‌های پیش بینی نشده در قرار داد از جمله محوطه سازی، و آسانسور نهایی مصوب شود.

 

 

 

    نظرات