هزینه یک شب اقامت در هتلهای ممتاز و تاپ تهران

هزینه یک شب اقامت در هتلهای ممتاز و تاپ تهران

http://www.bananews.irمعاون اجرایی اتحادیه هتل‌ها و هتل آپارتمان‌داران تهران گفت: هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها دارای نرخ مصوب هستند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) رجبعلی خسرو‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: نرخ مصوب اتحادیه بنا بر ستاره و درجه‌بندی هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها تهیه شده است.

وی ادامه داد: هتل‌ها در پنج ستاره و ۱۰ درجه و هتل آپارتمان‌ها در سه ستاره و شش درجه رتبه‌بندی شده‌اند. هر ستاره دارای دو درجه است؛ درجه تاپ و ممتاز.

خسروآبادی با اشاره به اجرای قانون هدفمندی‌ یارانه‌ها گفت: هدفمندی‌ یارانه‌ها قانون خوبی است که باید به درستی اجرا شود ولی عدم اجرای صحیح آن باعث متضرر شدن هتل‌داران شده است.

معاون اجرایی اتحادیه هتل‌ها و هتل آپارتمان‌داران تهران بیان کرد: اجرای هدفمندی‌ یارانه‌ها در سه سطح مردم، تولید و صنایع و شرکت‌ها و موسسه‌ها انجام شد. به سطح دوم که مربوط به تولید و صنایع بود باید حدود شش میلیارد تومان یارانه تعلق می گرفت که قسمتی به صنعت‌ گردشگری تعلق دارد.

وی با اشاره به تشدید هزینه‌ها ادامه داد: ۱۴۰ نوع کالا در هتل ها استفاده می‌شود که با افزایش قیمت آنها هزینه‌های هتل‌داران نیز بسیار افزایش پیدا کرده است که نیمی از این افزایش هزینه‌ها را مهمانان هتل ها می پردازند.

او تصریح کرد: در گذشته هتل‌ها با دو نرخ ریالی و دلاری اداره می‌شدند که اتحادیه به دنبال بازگرداندن نرخ‌ها به همان سبک گذشته است.

وی گفت: در حال حاضر یکی از هتل‌های پنج ستاره تهران قراردادی با یکی از شرکت‌های خارجی برای بازسازی منعقد کرده است که پیش بینی هزینه ها با دلار ۱۵۰۰ تومانی صورت گرفته بود اما در حال حاضر دلار ۳۰۰۰ تومان شده که همین هزینه دو برابری را برای هتل‌دار موجب شده است.

به گزارش ایسنا، نرخ یک شب اقامت در هتل های تهران ممتاز به شرح زیر است: ( قیمت ها به تومان است) 

تعداد ستارهقیمت یک تختهقیمت دو تخته
۱ستاره۳۹۰۰۰۵۸۳۰۰
۲ستاره۵۸۸۰۰۸۶۴۰۰
۳ستاره۷۲۰۰۰۱۰۲۶۰۰
۴ستاره۱۲۶۰۰۰۱۸۰۰۰۰
۵ستاره۱۸۰۰۰۰۲۵۲۰۰۰

نرخ یک شب اقامت در هتل های تهران تاپ به شرح زیر است: ( قیمت ها به تومان است)

تعداد ستارهقیمت یک تختهقیمت دو تخته
۱ستاره۵۸۳۰۰۸۶۴۰۰
۲ستاره۷۵۶۰۰۱۱۹۰۰۰
۳ستاره۱۵۱۰۰۰۲۱۶۰۰۰
۴ستاره۲۳۸۰۰۰۳۲۴۰۰۰
۵ستاره۲۹۳۲۰۰۳۸۵۰۰۰

 

 

    نظرات