تحویل ۱۶ هزار واحد مسکن مهر تا ۶۶ روز آینده

تحویل ۱۶ هزار واحد مسکن مهر تا ۶۶ روز آینده

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شهر جدید پرند با اشاره به تحویل ۱۶ هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال، گفت: تکمیل خدمات زیربنایی با فاصله ۱۰ هزار واحد از ساخت و ساز در حال پیشرفت است و ظرفیت خدمات رسانی بیش از این برای دستگاه‌های خدمات‌رسان وجود ندارد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) حبیب الله چاغروندی در گفتگو با مهر از تحویل ۶ هزار واحد تا در بهمن ماه خبر داد و گفت: تاپایان سال هم ۱۰ هزار واحد دیگر به بهره برداری می رسد و متقاضیان می توانند در آن ساکن شوند.

وی افزود: در نهایت تا پایان سال ۱۶ هزار واحد مسکن مهر را در شهر پرند به متقاضیان تحویل داده می شود و تلاش داریم که مابقی واحدها هم در تابستان سال ۹۲ به اتمام برسد و تحویل متقاضیان شود.

مدیرعامل شهر جدید پرند در خصوص خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر در این شهر، اظهار داشت: خدمات زیربنایی با فاصله ۱۰ هزار واحد از شرکت عمران در حال پیشرفت است و ظرفیت خدمات رسانی بیش از این برای دستگاه های خدمات رسان وجود ندارد.

 

چاغروندی به خدمات رسانی به ۱۵ هزار واحد همزمان از سوی دستگاه های خدمات رسان اشاره کرد و گفت: هریک از دستگاه های خدمات رسان در مقاطع مختلفی قرار دارند و کار خود را انجام می دهند اما نمی توان سرعت کار را بیش از این افزایش داد.

وی در خصوص اینکه تاکنون چه تعداد از ۱۰۰ هزار واحد مسکن مهر در این شهر خدمات رسانی شده اند، اظهار داشت: تاکنون ۱۲ هزار واحد مسکن مهر با تکمیل خدمات تحویل متقاضیان شده است و حدود ۲۶ هزار واحد هم تاپایان سال تحویل میشود و مابقی واحدها هم در حال تکمیل خدمات است.

مدیرعامل شهر جدید پرند تصریح کرد: تمامی واحدها هم پس از تکمیل خدمات زیربنایی به متقاضیان تحویل داده می شود و امیدواریم که در نیمه اول سال آینده به اتمام برسد.

    نظرات