پیشرفت ۴۸ درصدی بافت پیرامون حرم امام رضا(ع)

پیشرفت ۴۸ درصدی بافت پیرامون حرم امام رضا(ع)

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران با اشاره به پیشرفت ۴۸ درصدی بافت پیرامون حرم امام رضا(ع)، گفت: سامانه جامع املاک و مستغلات کشور در شرکت عمران و بهسازی شهری ایران راه اندازی می شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مجید کیان پور در گفتگو با مهر در خصوص نوسازی بافت فرسوده پیرامون حرم امام رضا(ع) اظهار داشت: این طرح یکی از بزرگترین طرحهای نوسازی و بهسازی در کشور است که برای نوسازی مناطق اطراف حرم در حال اجراست.

وی افزود: این طرح برای ارایه خدمات بیشتر به زایران انجام می گیرد و تاکنون ۴۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و از سوی شرکت عمران و مسکن سازان ثامن و با همکاری شهرداری انجام می گیرد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران با اشاره به اجرای اهداف برنامه پنجم توسعه، بیان کرد: برای اجرای برنامه پنجم توسعه در ادارات کل راه و شهرسازی هر استان، ادارات بافت فرسوده تشکیل شده است تا متقاضیان برای نوسازی مناطق مسکونی به راحتی به این ادارات مراجعه کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص اجرای سامانه جامع املاک و مستغلات کشور در شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، گفت: با راه اندازی این سامانه تمامی امور مربوط به املاک و اراضی در بستر GIS در حال پیاده سازی است.

کیان پور تصریح کرد: با استفاده ازاین سامانه شرکت های عمران و مسکن سازان استان ها و ادارات بافت فرسوده به مرکز متصل می شوند و اقدامات در خصوص املاک و مستغلات، ایجاد بانک اطلاعات جامع و به روز بودن آن، تسریع و تسهیل در انجام فرآیندهای مختلف سازمانی به راحتی انجام می گیرد.

    نظرات