برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی دریایی بهمن‌ماه در تهران

برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی دریایی بهمن‌ماه در تهران

http://www.bananews.ir/معاون دریانوردی سازمان بنادر و دریانوردی از برگزاری اولین نمایشگاه بین‌المللی دریایی در تهران خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) استیری در نشست خبری برگزاری اولین نمایشگاه بین‌المللی دریایی گفت: اجرای این نمایشگاه سال گذشته در همایش ارگان‌های دریایی مطرح شد.

وی با بیان این‌که این نمایشگاه هشتم تا یازدهم بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد گفت: در مرداد‌ماه سال جاری مجوز لازم برای اجرای اولین نمایشگاه بین‌المللی دریایی با تایید وزارتخانه‌های مرتبط، گرفته شد.

معاون دریانوردی سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: اولین نمایشگاه بین‌المللی دریایی با رویکرد فراهم‌ آوردن فرصت مناسب جهت حضور متخصصان دریایی و مذاکرات بین آن‌ها و نیز فراهم‌ آوردن فرصت برای آحاد جامعه و آشنایی آن‌ها با بخش دریایی برگزار می‌شود.

وی با یاد‌آوری آنکه اردیبهشت‌ماه سال جاری بیستمین همایش ارگان‌های دریایی برگزار شد ابراز امیدواری کرد امسال در نخستین نمایشگاه بین‌المللی دریایی به اهداف لازم دست یابیم و شاهد برگزاری سالانه‌ی این نمایشگاه باشیم.

استیری با اعلام بخش آبزیان و سلامت دریایی در نخستین نمایشگاه بین‌المللی دریایی افزود: در کنار نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی و نیز جشنواره برگزار می‌شود.

معاون دریانوردی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان این‌که مکاتبات لازم برای حضور نمایندگانی از کشور‌های خارجی انجام شده است، گفت: ۳۰ درصد از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه نمایندگان خارجی و ۷۰ درصد شرکت‌های داخلی هستند.

وی در پایان یادآور شد: با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی دریایی اردیبهشت‌ماه سال آینده همایش ارگان‌های دریایی برگزار نخواهد شد.

    نظرات