فروش بلیت ۲۵ رام قطار حذف شده رجاء آغاز شد

فروش بلیت ۲۵ رام قطار حذف شده رجاء آغاز شد

http://www.bananews.ir/طی هماهنگی صورت گرفته، فروش بلیت ۲۵ رام قطار حذف شده شرکت رجاء، رأس ساعت ۱۰ امروز سه‌شنبه ۲۶ دی‌ماه ۱۳۹۱ آغاز شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) فروش بلیت ۲۵ رام قطار مربوط به بازه زمانی ۲۶ دیماه لغایت ۱۱ بهمن‌ماه سال جاری بوده که به صورت همزمان و یکپارچه از طریق سیستم اینترنتی رجاء ( www.raja.ir ) و Online2 در مراکز فروش انجام می‌شود.

در فروش یکپارچه بلیت قطار، هرگونه موجودی بلیت که در کلیه نمایندگی‌های فروش سراسر کشور وجود داشته باشد در سیستم اینترنتی فروش (www.raja.ir) نیز قابل مشاهده است.

روابط عمومی رجاء از هموطنان درخواست کرده است: بعد از دریافت بلیت بلافاصله مندرجات آن را با درخواست ارائه شده مطابقت داده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، سریعاً موضوع را به اپراتور فروش اطلاع دهند.

بلیت‌های غیرهمنام یا مخدوش از درجه اعتبار ساقط بوده و دارندگان این‌گونه بلیت‌ها، مسافر بدون بلیت تلقی شده و از سوار شدن آنها به قطار جلوگیری به عمل خواهد آمد.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت ، موجودی بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با تلفن ۱۵۳۹ تماس گرفته یا به سایت اینترنتی شرکت رجا مراجعه کنند.

شماره پیامک ۳۰۰۰۱۳۹ شرکت رجاء نیز آماده دریافت نظرها، انتقادها و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطار است.

    نظرات