افتتاح ۱۷۰۰ واحد مسکونی شهر مجلسی

افتتاح ۱۷۰۰ واحد مسکونی شهر مجلسی

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شهر جدید مجلسی از افتتاح ۱۷۵۰ واحد مسکونی این شهر توسط وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی ابراهیمی دستگردی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: روز یازدهم دی‌ماه امسال با حضور وزیر راه و شهرسازی این واحدها افتتاح شده و آماده واگذاری به متقاضیان است.

وی افزود: از این میان حدود ۱۰۰۰ واحد مستقر و باقی واحدها نیز در حال استقرار هستند که تا پایان سال متقاضیان در واحدهای خود ساکن می‌شوند.

ابراهیمی با بیان اینکه مشکلی در تامین مدرسه، درمانگاه، مسجد و دیگر خدمات مورد نیاز وجود ندارد و تاسیات زیر بنایی و شهر جدید مجلسی نیز فراهم شده است گفت: کلیه زیرساخت‌ها در واحدهای مسکونی فراهم است و تاکنون ساخت مسجد، اسکلت و سقف‌کاری یک مدرسه و ساختمان تجاری نیز انجام شده که در حال تکمیل خدمات روبنایی هستیم.

وی درباره افزایش قیمت واحدهای مسکن مهر این شهر گفت: به دلیل پیشرفت خوب کار در این شهر با افزایش کمتر قیمت در هر متر واحد روبه رو بودیم به طوری که حداقل افزایش قیمت متری ۵۰۰۰ تومان و حداکثر افزایش قیمت ۲۵ هزار تومان است و به افزایش ۴۰ هزار تومانی نمی‌رسد.

 

به گفته مدیرعامل شهر جدید مجلسی آورده مسکن مهر در این شهر جدید کمی متفاوت بوده و از حدود ۲٫۵ میلیون تا حدود ۱۴ میلیون تومان بسته به نوع واحدها متفاوت است.

تعیین تکلیف واحدهای ویلایی در مسکن مهر مجلسی

وی درباره ساخت واحدهای ویلایی در شهر جدید مجلسی گفت: پس از تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی،‌ مرحله بعدی ساخت واحدهای ویلایی در مسکن مهر این شهر است.

پیش‌تر وی با بیان اینکه واحدهای این شهر به صورت صنعتی و نیمه صنعتی ساخته می‌شود، گفته بود که ساخت ویلاهای مسکن مهر هم در دستور کار قرار گرفته است ضمن اینکه ویلاهای خصوصی هم در این شهر ساخته می‌شوند.

شهر جدید مجلسی در ۶۵ کیلومتری اصفهان و هفت کیلومتری مجمتع فولاد مبارکه اصفهان قرار دارد.

    نظرات