سارقان سیم و کابل های مسی کارخانه سیمان صوفیان، دستگیر شدند

سارقان سیم و کابل های مسی کارخانه سیمان صوفیان، دستگیر شدند

http://www.bananews.ir/بنا به اعلام حوزه قضائی و دادگاه عمومی صوفیان دو نفر که بعنوان گارگر پیمانی در کارخانه سیمان صوفیان مشغول به کار بودند در حین سرقت سیم کابل های موجود در محوطه این کارخانه دستگیر و تحویل مقامات قضائی این حوزه شدند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام وحدت رئیس حوزه قضائی و دادگاه عمومی صوفیان با اعلام این خبر افزود : بدنبال اطلاعات واصله از حراست کارخانه سیمان صوفیان مبنی بر به سرقت رفتن سیم کابل های این کارخانه به دفعات، تدابیر قضائی و امنیتی لازم اتخاذ شد.

وی یادآور شد: پس از شناسایی محل ارتکاب جرم و نحوه انجام سرقت، سارقین در حین ارتکاب جرم در حالی که بیش از ۵۰۰ کیلو گرم سیم کابل مسی مسروقه بهمراه داشتند توسط مامورین نیروی انتظامی دستگیر و تحویل دستگاه قضائی شدند.

حجت الاسلام وحدت گفت: در تحقیقات مقدماتی، سارقان به سرقت بیش از ۱۰۰۰ کیلوگرم سیم کابل که در دفعات متعدد صورت گرفته بود اعتراف نمودند.

رئیس حوزه قضائی و دادگاه عمومی صوفیان ادامه داد: پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و هم اکنون مراحل قانونی خود را طی می کند.

    نظرات