کنترل هوشمند انرژی در پالایشگاه گاز شهید‌هاشمی‌نژاد

کنترل هوشمند انرژی در پالایشگاه گاز شهید‌هاشمی‌نژاد

http://www.bananews.irمسوول‌ برق و ابزار دقیق واحد مستغلات شرکت پالایش گاز شهید ‌هاشمی‌نژاد از راه‌اندازی سیستم‌های کنترل هوشمند انرژی در این شرکت خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید ‌هاشمی‌نژاد، عباس صارمی با اعلام این خبر افزود: این سیستم در موتورخانه‌های پالایشگاه خانگیران سرخس نصب و راه‌اندازی شده است.
صارمی به برخی از ویژگی‌های این سیستم اشاره و بیان کرد: این سیستم دارای چند حسگر در محیط بیرون، لوله خارجی آب از دیگ، مشعل و دیگ‌ها است که با اندازه‌گیری دمای محیط، دمای مطلوب مورد نیاز ساختمان‌های اداری را تامین می‌کند.
مسوول‌ برق و ابزار دقیق واحد مستغلات پالایشگاه خانگیران تاکید کرد: در حقیقت با این روش، انرژی گرمایی متناسب با نیاز ساختمان‌ها تولید می‌شود و از تولید گرما و سرمای اضافی جلوگیری می‌شود.
وی در ادامه به مزایای استفاده از سیستم‌های کنترل هوشمند انرژی در این شرکت اشاره کرد و افزود: کاهش مصرف سوخت تا ۴۰ درصد در ساختمان‌های اداری و ۱۵ درصد در ساختمان‌های مسکونی، کاهش استهلاک تجهیزات موتورخانه‌ها، افزایش راندمان و ضریب ایمنی تاسیسات مکانیکی، امکان تنظیم برنامه نرم افزاری سیستم بر حسب نوع کاربری ساختمان و دوره بازگشت سرمایه کوتاه مدت به دلیل صرفه جویی چشمگیر در مصرف سوخت از مزایای اجرای این سیستم است.

    نظرات