هواپیمای زنجان در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست

هواپیمای زنجان در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست

http://www.bananews.ir/مسوول مراقب پرواز فرودگاه زنجان از به زمین نشستن هواپیمای زنجان در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران خبر داد و گفت: این اتفاق به دلیل لغزنده بودن باند فرودگاه زنجان روی داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سعید رمضانلو در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان اینکه پرواز مشهد - زنجان که قرار بود ۹:۳۰ روز گذشته در فرودگاه زنجان به زمین بنشیند، به دلیل لغزنده بودن باند فرودگاه زنجان به ناچار در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران به زمین نشست، افزود: با توجه به بارش برف که از صبح روز گذشته شاهد آن بودیم، باند فرودگاه زنجان از شرایط مطلوب برای فرود هواپیما برخوردار نبود، به همین خاطر پرواز مشهد - زنجان در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست.

وی با اشاره به اینکه در این پرواز ۱۹۰ مسافر حضور داشتند، تصریح کرد: مسافران بعد از فرود هواپیما در فرودگاه مهرآباد تهران، با اتوبوس راهی زنجان شدند که خوشبختانه طبق اطلاعات واصله، هیچ‌گونه مشکلی برای هیچ‌یک از مسافران به وجود نیامده است.

این مقام مسوول با یادآوری اینکه هر هفته روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، شاهد انجام پرواز مشهد زنجان و بالعکس هستیم، اظهار کرد: پرواز مشهد زنجان بعد از نشستن در فرودگاه زنجان، یک ساعت بعد مجدداً به سمت مشهد پرواز می‌کند که به دلیل فرود هواپیمای زنجان در فرودگاه مهرآباد تهران، پروازهای روز گذشته زنجان مشهد لغو شد.

    نظرات