تکمیل نکردن ثبت‌نام مسکن ویژه به منزله انصراف قطعی

تکمیل نکردن ثبت‌نام مسکن ویژه به منزله انصراف قطعی

 http://www.bananews.ir/وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: کلیه افرادی که برای مسکن ویژه تهران ثبت‌نام کرده‌ اما تا تاریخ ۲۴ دیماه ۹۱ اطلاعات خود را در سیستم کامل نکرده‌اند و فاقد کد رهگیری هستند، به منزله انصراف قطعی تلقی خواهد شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) وزارت راه و شهرسازی برروی سامانه ثبت‌نام طرح مسکن ویژه تهران با آدرس tehran-maskanmehr.net اطلاع‌رسانی کرده که نداشتن کد رهگیری و عدم تکمیل اطلاعات در این سامانه به منزله انصراف قطعی تلقی خواهد شد.

شرایط ثبت نام مسکن ویژه شامل موارد زیر بود:

قسط اول ۲۰۰ میلیون ریالی از تاریخ ۲۵ شهریورماه ۱۳۹۱با افتتاح حساب طرح مسکن مهر آغاز شد.

بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی درباره خرید مسکن ویژه، در ابتدا متقاضیان باید با مراجعه به یکی از شعب بانک مسکن در مناطق ۲۲گانه شهر تهران و افتتاح حساب به استناد بخشنامه ۸۲/۴۷/ب مربوط به تاریخ ۱۵ شهریور ۹۱ اقدام میکردند و سپس با واریز مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال از تاریخ ۲۵ شهریور، افتتاح حساب طرح مسکن تهران در شعب بانک مسکن تا اطلاع ثانوی انجام می‌شد.

همچنین اعلام شده بود متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام و تکمیل اطلاعات و ارائه مدارک اسکن شده به شرح مندرج در شیوه نامه ثبت نام از تاریخ یکم مهرماه ۹۱ مبادرت کنند و به متقاضیان هشدار داده شده بود که "صرفا متقاضیانی می‌توانند جهت تکمیل اطلاعات به سامانه مذکور وارد شوند که شرایط آن‌ها در بررسی‌های اولیه مردود نشده باشد".

همچنین اعلام شده بود که ورود به سامانه به منزله تایید کامل و نهایی شرایط متقاضیان نبود و بررسی‌های تکمیلی در مراحل بعدی در شیوه نامه ثبت نام انجام خواهد شد. 

 

    نظرات