استفاده از تمام ظرفیتها در تسریع در تکمیل پروژه مسکن مهر

استفاده از تمام ظرفیتها در تسریع در تکمیل پروژه مسکن مهر

http://www.bananews.ir/مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی اظهار کرد: پروژه‌های مسکن مهر و راهداری زمستانی در این موقعیت زمانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردارهستند و باید با تلاش و کوشش مضاعفی دنبال شوند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمدرضا قلندر در نشستی با روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های خراسان رضوی با بیان این که از تمام ظرفیت‌ها برای تسریع در تکمیل پروژه مسکن مهر استفاده شود، افزود: طرح احداث مسکن مهر از مهمترین پروژه‌های دولت است که باید با دقت نظر کافی مسوولان درگیر در این پروژه برای رفع، موانع و مشکلات موجود بر سر راه آن، شاهد بهره برداری به موقع از پروژه های مسکن مهر در استان باشیم.

وی با اشاره بر اینکه روسای ادارات شهرستانی، مدیرکل راه و شهرسازی در شهرستان خود هستند، عنوان کرد: باید توجه و دقت کافی در پروژه‌های شهرسازی و راهداری و به ویژه مسکن مهر در شهرستان ها صورت گیرد. سرعت در اجرای دقیق پروژه مسکن مهر و دلسوزی ادارات شهرستانی در این بخش باید به عنوان اصل مد نظر تمامی مسوولان اجرایی باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اعلام این خبر که با تصویب استاندار و تاکید معاونت عمرانی استانداری، تشکیل شورای مسکن در شهرستان ها به ریاست فرماندار به صورت هفتگی و با حضور مسوولان ذی ربط ضروری است، افزود: روسای ادارات شهرستان‌ها به عنوان دبیر شورای مسکن شهرستان خود باید برای تشکیل به موقع این جلسات و نتیجه گیری مطلوب آن اهتمام ورزند.همچنین نتایج این جلسات به طور هفتگی باید از طریق فرماندار شهرستان برای مسوولان بالا دست به منظور اتخاذ تصمیمات لازم ارسال شود.

قلندر ادامه داد: روسای ادارات راه و شهرسازی در شهرستان‌ها باید بر تکمیل ساخت پروژه‌های مسکن مهر و تحویل هر چه سریع تر آن به مردم تلاش کرده و پس از اتمام ساخت این واحدها در اسرع وقت نسبت به دریافت گواهی پایان کار ساختمانی اقدام کنند.

معاون وزیر و مدیرکل راه و شهر سازی خراسان رضوی با تاکید بر استفاده از تمام قوا و نیروی انسانی موجود برای انجام هر چه بهتر وصحیح تر وظایف در ادارات راه و شهرسازی از سوی مسوولین ذی ربط، گفت: مشورت با مقامات بالا دست و تصمیم عاقلانه و عملیاتی و صرف وقت برای حل مشکلات می تواند باعث نتایج مطلوب و پیشرفت سریع پروژه ها به ویژه مسکن مهر شود.

وی در ادامه از ابلاغ احکام روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها در آینده نزدیک خبر داد و افزود: احکام روسای شهرستان‌ها در این حوزه با تایید حراست اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی به زودی ابلاغ می‌شود.

    نظرات