مجموعه قوانین حقوقی معاملات املاک

مجموعه قوانین حقوقی معاملات املاک

http://www.bananews.irکتاب «مجموعه قوانین حقوقی معاملات املاک» شامل تمام قوانین مرتبط با مالکیت، تجارت و قوانین مصوب درباره روابط مالک و مستاجر منتشر شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) کتاب «مجموعه قوانین حقوقی معاملات املاک» با تدوین سیدمرتضی یوسفی مشتمل بر قانون مدنی، اجرای احکام مدنی، تجارت، تملک آپارتمان، وکالت، نظام صنفی کشور، آئین دادرسی مدنی، موجر و مستاجر، ثبت اسناد و املاک، شهرداری و زمین شهری، شوراهای حل اختلاف و پیش فروش ساختمان است که به تازگی از سوی مرکز تحقیقات حقوقی مشاوران املاک کشور منتشر شده است.

این کتاب بدون هیچ مقدمه‌ای و به صورت کاربردی، از همان صفحات نخستین خود به بیان بندهایی از قانون‌ مدنی ایران پرداخته است و موضوع اموال و مالکیت را در آن به طور تفصیلی و براساس متن قانون شرح داده است. قانون آئین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور مدنی مصوب سال ۱۳۷۹ نیز بخش دوم از این کتاب است که در ادامه با قانون تشکیل دادگاه‌های عمومی و انقلاب مصوب سال ۷۳ و قانون اجرای احکام مدنی مصوب سال ۵۶ همراه شده است.

 قانون روابط موجر و مستاجر مصوب سال ۵۶، ۶۲ و ۷۶ نیز یکی از بخش‌های قابل توجه از این کتاب را تشکیل می‌دهد که با آئین‌نامه اجرایی هیئت وزیران درباره قانون مصوب سال ۷۶ همراه شده است. مفاد قانون ثبت اسناد و املاک مصوب سال ۱۳۱۰ به همراه قانون تملک آپارتمان در سال ۱۳۴۳ در کنار قانون زمین شهری مصوب سال ۶۶ و آئین نامه اجرایی آن مصوب سال ۷۱ نیز از بخش‌های قابل توجه مطرح شده در این کتاب است.

آئین نامه شوراهای حل اختلاف مصوب سال ۱۳۸۸ و قانون پیش فروش ساختمان مصوب سال ۱۳۸۹ نیز از دیگر بخش‌های این کتاب به شمار می‌رود که در ۸۶۴ صفحه منتشر شده است. 

علاقه مندان برای دریافت این کتاب با شماره تلفنهای ۰۲۱۶۶۴۳۵۹۷۰ و ۰۹۱۲۳۴۹۲۱۸۷ تماس و یا به آدرس تهران میدان انقلاب مقابل ایستگاه مترو پاساژ ایران طبقه ۳ پلاک ۸۰ مراجعه نمایند.

    نظرات