بهره برداری از چهار طرح مهم عمرانی با حضور رییس جمهوری درهمدان

بهره برداری از چهار طرح مهم عمرانی با حضور رییس جمهوری درهمدان

http://www.bananews.irمدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری همدان گفت: چهار طرح مهم عمرانی وزیربنایی فردا سه شنبه ، با حضور رییس جمهوری در این استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری همدانˈمسلم مخفیˈ افزود: بهره برداری باند دوم راه همدان -سنندج (قطعه صالح آباد - داشبلاغ) با ۱۴۰ میلیارد ریال از جمله این طرح ها است.

وی اضافه کرد: باند دوم راه اصلی همدان - سنندج، به طول بیش از ۲۲ کیلومتر حد فاصل صالح آباد - داشبلاغ است، و از ۱۸۰ کیلومتر طول طرح ۴۵ کیلومتر در محدوده استان همدان قرار دارد.

وی با بیان اینکه این طرح از طرح های مهر ماندگار است اظهارکرد: قطعه دوم آزاد راه ساوه - همدان ( از کیلومتر ۱۲۳ تا ۱۷۵) نیز با یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در این سفر به بهره برداری می رسد.

مخفی گفت: توسعه و بهسازی میادین پروازی با ۹۱میلیارد ریال اعتبارف از دیگر طرح هایی است که با حضور رییس جمهوری به بهره برداری می رسد.

وی از بهره برداری ۱۹ هزار و ۸۷۰ واحد مسکن مهر در نقاط مختلف استان با حضور رییس جمهوری خبر داد و افزود: برای اجرای این طرح ها هشت هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

    نظرات