دانشگاه علم وصنعت برای ترم بهمن ۹۱ دانشجوی کارشناسی ارشد می پذیرد

دانشگاه علم وصنعت برای ترم بهمن ۹۱ دانشجوی کارشناسی ارشد می پذیرد

http://www.bananews.irدانشگاه علم و صنعت ایران از طریق آزمون اختصاصی، برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۲-۱۳۹۱ در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش بنانیوز  (BanaNews.ir) براساس اعلام روز دوشنبه دانشگاه علم وصنعت ایران، پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد این دانشگاه برای ترم بهمن ۹۱ در ۲۶ رشته و گرایش مقطع کارشناسی‌ ارشد صورت می گیرد.

آزمون اختصاصی دانشگاه تربیت مدرس در مقطع کارشناسی ارشد رشته های مهندسی صنایع، مدیریت اجرایی، مهندسی شیمی در چهار گرایش فرآیندهای جداسازی، طراحی، شبیه‌سازی و کنترل فرآیندها و ترمودینامیک و سینیتیک، مهندسی فناوری اطلاعات با گرایش شبکه‌های کامپیوتری، مهندسی کامپیوتر در دو گرایش نرم‌افزاروهوش مصنوعی و رباتیک، مدیریت تکنولوژی، مهندسی معماری، مرمت و احیای بناها و بافت‌های تاریخی، شهرسازی - طراحی صنعتی، مهندسی عمران در پنج گرایش خاک و پی، سازه، حمل و نقل، راه و ترابری و آب، مهندسی مکانیک در پنج گرایش طراحی کاربردی، تبدیل انرژی، ساخت و تولید، هوافضا و بیومکانیک، ریاضی در سه گرایش محض، کاربردی و آمار برگزار می شود.

برگزاری آزمون اختصاصی این رشته ها با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت ‌نام و برگزاری آزمون می توانند به پایگاه اینترنتی دانشگاه علم و صنعت به نشانی http://www.iust.ac.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۷۷۲۴۰۵۶۴ تماس بگیرند.

    نظرات