«سیرچ» ۵٫۵ ریشتر لرزید

«سیرچ» ۵٫۵ ریشتر لرزید

http://www.bananews.ir/استاندار کرمان درباره زلزله ۵٫۵ ریشتری «سیرچ» گفت: تاکنون خسارت جانی از زلزله ۵٫۵ ریشتری «سیرچ» کرمان گزارش نشده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) اسماعیل نجار در گفت و گو با ایسنا ضمن اعلام این خبر گفت: خسارت مالی زلزله سیرچ، چندان زیاد نبود اما برای ارایه گزارش جامع‌تر از این خسارت‌ها، بررسی‌ها و پیگیری‌ها ادامه دارد.

وی ادامه داد: مقداری ریزش کوه در تونل مسیر ارتباطی به منطقه سیرچ روی داد که جمع‌آوری و تردد در این مسیر برقرار شد.

نجار تصریح‌کرد: گروه‌های امدادی از مرکز استان و شهرستان‌های همجوار بلافاصله پس از وقوع زمین‌لرزه عازم منطقه شدند و کار بررسی خسارت‌های مالی و جانی این زمین‌لرزه توسط گروه‌های امدادی بررسی و تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای امداد و نجات با توجه به کوهستانی بودن منطقه سیرچ همچنان در حال بررسی و پیگیری هستند و عوامل بخشداری، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی نیز در محدوده زلزله فعال شده‌اند.

بهنام سعیدی فرماندار کرمان درباره این حادثه به ایسنا گفت: خوشبختانه زلزله ۵٫۵ ریشتری شب گذشته شهداد خسارت جانی نداشت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بعد از وقوع زلزله ستاد بحران با حضور تمامی اعضا تشکیل شد، تیم‌های امدادی بلافاصله به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند.

وی ادامه داد: بخشداران مناطق زلزله‌زده همه بسیج شدند و ارتباط با دهیاران بلافاصله برقرار شد که خوشبختانه زلزله سیرچ خسارت جانی نداشت و خسارت مالی در حال بررسی است.

فرماندار کرمان ادامه داد: برای تونل شهداد نیز مشکلی پیش نیامد و ریزش مختصری سنگ‌ریزه در جاده و در بیرون از تونل بلافاصله توسط نیروهای امدادی جاده پاکسازی شد. 

    نظرات