اولین نمایشگاه عرضه مستقیم مبلمان و دکوراسیون منزل

اولین نمایشگاه عرضه مستقیم مبلمان و دکوراسیون منزل

http://www.bananews.ir/اولین نمایشگاه عرضه مستقیم مبلمان و دکوراسیون منزل درراستای حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی و همچنین کنترل بازار شب عید از امروز در مصلی تهران آغاز به کار کرد و تا ۱۰ بهمن ماه ادامه دارد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) در این نمایشگاه ۱۱۰ شرکت داخلی به عرضه انواع مبلمان کلاسیک، مبلمان صفحه ای، مبلمان اتاق کودک، انواع میز و صندلی، کالای خواب ،مبلمان آشپزخانه، کاغذ دیواری، کفپوش و دیوارپوش، فرض، موکت، تابلو فرش و کابینت آشپزخانه با ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف می پردازند.

 علی فاضلی در حاشیه آغاز به کار اولین نمایشگاه عرضه مستقیم مبلمان و دکوراسیون منزل گفت: صادرات مبلمان کشور در سال گذشته حدود ۲۰ میلیون دلار و در ۹ ماهه ابتدای امسال حدود ۱۲ میلیون دلار بودجه که در مقایسه با کشورهای همسایه رقم بسیار کمی است. این در حالی است که ترکیه سالانه حدود ۵۰۰ میلیون دلار صادرات مبلمان داشته است.

رئیس مجمع صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران افزود: مشکل دیگر در اقتصاد ایران عدم تثبیت قیمت ها است چرا که نوسانات قیمت تولید را با مشکل مواجه کرده است. از سوی دیگر تعرفه های مواد اولیه وارداتی بالاست و این امر قیمت تمام شده را افزایش می دهد.

فاضلی با تاکید بر ضرورت جلوگیری از واردت مبلمان گفت: صادرات مبلمان در ۹ ماه ابتدای سال جاری به حدود ۱۲ میلیون دلار رسید که باید ارتقا یابد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۶۰ درصد مواد اولیه مبلمان، ۲۰ درصد مبلمان و ۵۰ درصد ماشین آلات و نیز ۴۰ درصد یراق آلات این صنعت وارداتی است.

    نظرات