تخریب ۱۰ ساخت و ساز غیرمجاز در رودهن

تخریب ۱۰ ساخت و ساز غیرمجاز در رودهن

http://www.bananews.ir/ بخشدار رودهن از تخریب ۱۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در ماه گذشته در منطقه رودهن خبر داد و گفت: این ساخت و سازها با حکم مراجع قضایی تخریب و در راستای مبارزه با زمین خواری سه مورد اراضی ملی نیز از اشغال متصرفان خارج شده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) رضا طاهرخانی در گفت‌وگو با  ایسنا، افزود: با همکاری مسئولان منطقه در راستای مبارزه با زمین‌خواری و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، تیم مشترک گشت‌های منطقه فعال‌تر شده‌اند و با هر نوع ساخت و ساز و تصرفات غیرقانونی برخورد می‌شود.

وی افزود: در بخش رودهن، روند ساخت و سازهای غیرمجاز کاهش چشمگیری داشته و ماه گذشته ۱۰ مورد از این ساخت و سازها که در منطقه مهرآباد بخش رودهن اتفاق افتاده بود، با حکم مراجع قضایی تخریب شد.

بخشدار رودهن ادامه داد: همچنین سه منطقه اراضی ملی نیز که توسط افراد به صورت غیرقانونی تصرف شده بود، رفع تصرف شده و به دستگاه‌های مربوطه واگذار شد.

وی همچنین با اشاره به برخی از برنامه‌های دهه فجر این بخش گفت: افتتاح بیمارستان ۱۲ تختخوابی که یک مرکز جراحی محدود است با اعتبار ۶۲ میلیارد ریال آماده افتتاح است که یکی از مجهزترین بیمارستان‌های شرق تهران محسوب می‌شود و هدف از راه‌اندازی این بیمارستان، برطرف کردن بخشی از مشکلات درمانی بخش و همچنین زمان بروز حوادث جاده‌ای هراز فیروزکوه است.

طاهرخانی تصریح کرد: در ایام دهه فجر همچنین کمربند شمالی بومهن به مهرآباد نیز افتتاح خواهد شد تا گره ترافیکی رودهن بومهن برای همیشه برطرف شود.

وی درباره سایت‌های مسکن مهر بخش رودهن نیز گفت: مقرر شده ۴۰۰۰ واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان در این منطقه شود، اما با توجه به اینکه در این سایت‌ها زمین‌های مناسب برای احداث واحدهای آموزشی واگذار شده است، اما مسئولان مربوطه ضعیف عمل کرده‌اند که باید اقدامات مناسبی برای ایجاد فضاهای آموزشی شکل بگیرد.  

    نظرات