شهردار : نخاله‌های ساختمانی در بجنورد مشکل‌ساز شده است

شهردار : نخاله‌های ساختمانی در بجنورد مشکل‌ساز شده است

http://www.bananews.ir/ شهردار بجنورد گفت: ساخت واحدهای مسکونی با رویکرد صنعتی سبب شده تا مشکل نخاله‌های ساختمانی در همه جای شهر محسوس باشد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) کیوان دژهوت گفت: هم اکنون روزانه ۲۵ کامیون نخاله ساختمانی از بجنورد به ایستگاه دفن نخاله انتقال می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه ۳۰۰ کمپرسی و نیسان بخش خصوصی در کار انتقال نخاله از شهرداری ساماندهی شده دارای کارت فعالیت هستند، افزود: شهرداری، امر نظارت بر این ماشین‌آلات را برعهده دارد تا مشکل تخلیه نخاله در محدوده شهر و مبادی ورودی شهر برطرف شود.

دژهوت ادامه داد: طی هماهنگی‌های که شهرداری با بخش خصوصی داشته است، هم اکنون شرکت خصوصی در زمینه جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در صورت تماس شهروند با این شرکت قابلیت فعالیت دارد.

وی اظهار کرد: همچنین شهرداری طی بررسی و بازدید از سطح شهر در صورت مشاهده نخاله در معابر، طی صدور اخطار برای مالک، ایشان را ملزم به رفع نقص می‌کند و در صورت بی‌توجهی مالک، شهرداری خود اقدام به جمع‌آوری نخاله کرده، اما هزینه این اقدام به عنوان بدهی ملکی منظور می‌شود.

شهردار بجنورد گفت: برای مدیریت شهری نیاز به یاری شهروندان است تا خللی در ارائه خدمتگزاری شهرداری برای توسعه مدرن شهری ایجاد نشود. 

    نظرات