چهارمین کنفرانس ملی «زلزله و سازه» در استان کرمان برگزار می‌شود

چهارمین کنفرانس ملی «زلزله و سازه» در استان کرمان برگزار می‌شود

http://www.bananews.irرییس جهاد دانشگاهی استان کرمان از برگزاری چهارمین کنفرانس ملی زلزله و سازه در اردیبهشت ماه سال آینده در این استان خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) دکتر رضا کامیاب مقدس در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: پژوهشکده زلزله جهاد دانشگاهی استان کرمان با همکاری دانشگاه شهید باهنر کرمان و انجمن سازه‌های فضاکار ایران، چهارم و پنجم اردیبهشت ماه سال ۹۲ ، این کنفرانس را در کرمان برگزار خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مقالات برگزیده این کنفرانس در «Asian journal of civil engineering» به چاپ خواهد رسید، تصریح کرد: مهلت ارسال این مقالات تا تاریخ ۲۰ بهمن ماه امسال خواهد بود.

رییس جهاد دانشگاهی استان کرمان افزود: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۳۴۱۳۲۰۲۹۷۷ تماس گرفته و یا به نشانی اینترنتی www.ces4.edk.ir مراجعه کنند.

کامیاب مقدس همچنین از برگزاری هجدهمین سمینار و کارگاه آموزشی سالیانه سازه‌های فضاکار با همکاری دانشگاه «surrey» انگلستان در جهاد دانشگاهی کرمان خبر داد و اظهار کرد: این سمینار با حضور استادان برجسته دانشگاه‌های کشور و سخنرانی اصلی پروفسور «هشیار نوشین» از ۳۱ فروردین ماه ۹۲ تا ۲۱ اردیبهشت ۹۲ برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این همایش ویژه دانشجویان مهندسی عمران، مهندسی معماری، شرکتهای مهندسی مشاور و مجریان پروژه‌های سازه‌های فضاکار است و معادل سه واحد درسی برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری خواهد بود.

به گزارش بنانیوز ، مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس بر روی سایت سیویلیکا منتشر خواهد شد.

    نظرات