صنعتی‌سازی نیازمند نیروی ماهر است

صنعتی‌سازی نیازمند نیروی ماهر است

http://www.bananews.ir/رییس جامعه مهندسان مشاور ایران یکی از الزامات انبوه‌سازی را صنعتی‌سازی عنوان و تاکید کرد: افزایش کیفیت و سرعت ساخت با صنعتی‌سازی محقق می‌شود اما صنعتی‌سازی نیازمند نیروی ماهر است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) عطاءالله آیت‌الهی در گفت‌وگو با خبرنگار مسکن خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: صنعتی‌سازی و انبوه‌سازی در کشور به نیروی ماهر نیاز دارد تا بتواند این بخش را فعال‌تر کند.

وی با بیان این‌که بیشتر ساختمان‌ها سنتی‌ ساخته می‌شوند و کارگران سنتی هستند افزود: باید برای پرورش و تربیت نیروی ماهر و متخصص اقدام کنیم چراکه صنعتی‌سازی برای بخش مسکن و سرمایه‌گذاری در این حوزه امری ضروریست.

آیت‌الهی اظهارکرد: به‌طور قطع با سرمایه‌گذاری در انبوه‌سازی، سود لازم حاصل می‌شود و هنگامی که صنعتی‌سازی در مسکن رایج شود، جایگاه خود را در این بخش می‌یابد.

رییس جامعه مهندسان مشاور ایران درباره‌ی تاثیر‌ مسکن مهر به عنوان یکی از پروژه‌های انبوه‌سازی کشور گفت: مسکن مهر با توجه به شرایط و موقیعت‌ مکانی و به دلیل اطراف شهر بودن آن، جوابگوی اقشار خاص خود است.

وی تاکید کرد: دهک‌های پایین‌تر و اقشار کم درآمد‌تر از این پروژه استقبال بیشتری کردند چراکه جوابگوی نیاز آنها بوده است اما دهک‌ها و اقشار دیگر، مکان‌هایی از شهر را در نظر دارند اما به دلایل مالی توان خرید ندارند.

آیت‌الهی افزود: انبوه‌سازی با مطالعات متناسب با نیاز‌ جامعه امری باصرفه و ضروری است.

    نظرات