اعلام آمادگی ۳ شرکت بین‌المللی برای سرمایه‌گذاری در بخش مسکن

اعلام آمادگی ۳ شرکت بین‌المللی برای سرمایه‌گذاری در بخش مسکن

http://www.bananews.ir/معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه بازار مسکن نیازمند روح تازه‌ای است اعلام کرد: درحال حاضر دو سه شرکت بزرگ بین‌المللی حاضر به سرمایه‌گذاری در بخش مسکن کشور هستند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) بهروز علیشیری در گفت‌وگو با ایسنا، وضعیت خوبی برای بازار مسکن در آینده پیش‌بینی کرد و گفت: بازار مسکن بازار پرسودی است اما باید روح تازه‌ای در آن دمید.

وی اظهار کرد: هرچند ساخت مسکن امری حاکمیتی است اما هم وزارت راه و شهرسازی و هم انجمن‌های تخصصی مسئول این موضوع هستند که به هر ترتیبی مدلی برای مسکن بسازند.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: منابع داخلی و بین‌المللی به اندازه کافی موجود است و نیاز به افرادی به عنوان مشاور مالی و فنی برای طراحی این امور احساس می‌شود.

علیشیری گفت: بازار مسکن بازار کاملا کشش‌پذیری است اما نیاز به روح جدید در فرآیند کار دارد.

به گفته رییس سازمان سرمایه‌گذاری‌های خارجی ایران در حال حاضر نزدیک به سه شرکت بزرگ با سرمایه و برند بین‌المللی برای سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن ایران اعلام آمادگی کرده‌اند.

او درباره تحریم‌ها در کاهش سرمایه‌های کشور گفت: معتقدیم اگر بتوانیم فعالیت‌های خود را به خوبی انجام دهیم، جذب سرمایه خارجی ارتباطی به این موضوع ندارد.

    نظرات