دو خط جدید اتوبوسهای تندرو در جنوب و شمال تهران راه اندازی می شود

دو خط جدید اتوبوسهای تندرو در جنوب و شمال تهران راه اندازی می شود

http://www.bananews.ir/معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: بزودی دو خط جدید اتوبوسهای تندرو در جنوب و شمال تهران، یکی حد فاصل پایانه جنوب تا میدان آقا نور و دیگری در امتداد بزرگراه طبقاتی صدر، افتتاح شده و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) جعفر تشکری هاشمی افزود: به رغم نوسانات شدید ارزی و ناپایداری فزاینده قیمتها سعی کرده ایم تا علاوه بر تامین و تولید المان ها و محصولات ترافیکی مورد نیاز، نسبت به استانداردسازی و ارتقای کیفی لوازم و تولیدات ترافیکی نیز اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهر صرفا محلی برای عبور و مرور نیست بلکه فرصتی برای دیدن زیبایی های محیطی و لذت بردن از این زیبایی هاست، اظهار کرد: باید با طراحی مناسب، نورپردازی دقیق و جانمآیی صحیح و در نهایت با برقراری ارتباط منطقی بین مدرنیته و سنت به نیازهای روحی شهروندان پاسخ دهیم.

معاون شهردار تهران با بیان این که اِلمان های شهری از نمادهای عمودی مانند برج میلاد گرفته تا نمادهای افقی مانند محورها و مسیرهای شهری در پاسخ گویی به نیازهای عاطفی شهروندان موثرند، تصریح کرد: در این میان خطوط و ایستگاه های مترو و بی آر تی، از جایگاه ویژه ای برخورداراند و به نمادهای پایتخت تبدیل شده اند.

وی از نوسازی ۵۶ ایستگاه فرسوده خط ۲ بی آر تی حد فاصل میدان آزادی تا پایانه خاوران تا پایان سال خبر داد و اضافه کرد: در برنامه ریزی های مدیریت شهری از جمله در حوزه حمل و نقل و ترافیک، جنوب شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

تشکری هاشمی با تاکید بر لزوم نصب تجهیزات ترافیکی با کیفیت در شهر تاکید کرد: مهم ترین پیام بازدید امروز یادآوری این مهم بود که استانداردسازی محصولات و ارتقای کیفی تولیدات ترافیکی از بیشترین درجه اهمیت برخوردار است.

معاون شهردار تهران در پایان خاطرنشان کرد: باید از تبدیل تهران به جنگلی از آهن جلوگیری به عمل آورده و به سمت شهری که شهروندان از قدم زدن و حرکت کردن در آن احساس آرامش کرده و از آراستگی و زیبایی آن لذت ببرند، حرکت کنیم.

    نظرات