ریزش ساختمان سه طبقه در غرب پایتخت/ محبوس‌شدن سه کارگر در زیر آوار

ریزش ساختمان سه طبقه در غرب پایتخت/ محبوس‌شدن سه کارگر در زیر آوار

http://www.bananews.ir/سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش یک ساختمان در حال تخریب در غرب پایتخت خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت ۱۰:۴۵ صبح روز چهارشنبه وقوع حادثه ریزش‌آوار به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و پس از آن آتش‌نشانان دو ایستگاه ۲۷ و ۹۸ از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه واقع در بلوار فردوس شرقی خیابان ابراهیمی‌جنوبی اعزام شدند.

ملکی اضافه‌کرد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند که تعدادی از کارگران مشغول تخریب یک ساختمان سه طبقه بودند که به دلیل رعایت‌نکردن اصول ایمنی و بی‌احتیاطی در تخریب این خانه سقف طبقه دوم این ساختمان بر سر کارگران ریزش کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به محبوس‌شدن سه کارگر در زیرآوار گفت: عوامل آتش‌نشانی به کمک سایر کارگران اقدام به شناسایی محل دقیق کارگران محبوس کرده و پس از مدتی هر سه تن را از زیرآوار خارج و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

وی علت این حادثه را رعایت نکردن اصول ایمنی و بی‌احتیاطی حین تخریب ساختمان اعلام کرد و گفت: عوامل آتش‌نشانی در ساعت ۱۱:۱۱ ظهر امروز به عملیات خود خاتمه داده و به ایستگاه‌ها بازگشتند.

    نظرات