تا پایان سال دیوار نگاری در زاهدان به بیش از ۶ هزار متر می رسد

تا پایان سال دیوار نگاری در زاهدان به بیش از ۶ هزار متر می رسد

http://www.bananews.irمدیر زیباسازی و بهسازی محیط شهر شهرداری زاهدان در خصوص دیوارنگاری های انجام شده گفت: این دیوارنگاری ها به صورت رنگ آمیزی روی دیوارها و سایر نقاط مورد نیاز که در معرض دید هستند توسط کمیته زیباسازی و بهسازی محیط شهر شهرداری زاهدان در دست اقدام است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمد آذرمینا در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد نحوه عملکرد این حوزه اظهار داشت: سعی و تلاش ما در پروژه‌ها و رنگ آمیزی ها بر اساس فرهنگ و آداب و رسوم بومی و محلی منطقه است تا با این روش افرادی که به این منطقه سفر می کنند تا حدودی با فرهنگ و هویت این مرز و بوم آشنا شوند.

وی ادامه داد: رنگ آمیزی بیش از ۴۰۰۰ مترمربع از دیوارهای سطح شهر در دستور کار قرار گرفته که بیش از ۲۵۰۰ متر آن انجام و مابقی در دست اجراست.

آذرمینا به ساماندهی دکه های مقابل بیمارستان خاتم(ص) ، رنگ آمیزی و زیباسازی سایبانهای پلیس راهور در سطح شهر و همچنین رنگ آمیزی و بهسازی المان واقع در میدان امام علی(ع) ، رنگ آمیزی و بهسازی دو تندیس واقع در کوی قدس و میدان شهرداری منطقه ۲ و تندیس بسیج مقابل مزار شهدا و رنگ آمیزی جداول و آب نمای میدان پانزده خرداد اشاره کرد و گفت: نورپردازی میدان امام علی(ع) و بازسازی تندیس کارگر واقع در میدان کارگر و رنگ آمیزی دکه‌های مطبوعاتی در سطح شهر نیز در حال اجرا می باشد که انشاءالله مقداری از آنها در دهه مبارک فجر و مقدار دیگری از آنها تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.

وی از انجام کارهایی مشابه در آینده خبرداد و افزود: موضوع رنگ آمیزی و بازسازی آب نمای میدان کارگر و میدان امام علی(ع) و نورپردازی پل روگذر شهدای وحدت از جمله اقداماتی هستند که در آینده نزدیک توسط کمیته زیباسازی و بهسازی محیط انجام خواهد شد.

    نظرات