بهره‌برداری از پروژه برج مراقبت فرودگاه ساری

بهره‌برداری از پروژه برج مراقبت فرودگاه ساری

http://www.bananews.irمدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: پروژه تکنیکال بلاک (برج مراقبت) فرودگاه ساری در ۳۱ فروردین ۹۲ به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) موسی مشاء زمینی در نشست با استاندار مازندران و اصحاب رسانه که در اداره کل فرودگاه‌های مازندران برگزار شد اظهار کرد: پیش از اینکه انقلاب اسلامی به وقوع بپیوندد تنها دو فرودگاه رامسر و نوشهر در مازندران وجود داشت که از قدیمی‌ترین فرودگاه‌ها است و بالغ بر ۶۰ سال قدمت دارد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با بیان اینکه فرودگاه رامسر تنها محل تردد اطرافیان پهلوی بوده است گفت: تا قبل از سال ۶۸ فرودگاه ساری وجود نداشته است و به عنوان فرودگاه سم پاش استفاده می‌شد اما بعد از انقلاب اسلامی توسعه فرودگاه‌ها محور کار جمهوری اسلامی قرار گرفت.

مشاءزمینی با اشاره به اینکه تاکنون برای فرودگاه ساری ۳۵ میلیارد تومان هزینه شده است افزود: همچنین ۴ میلیارد تومان نیز برای دی وی آر فرودگاه نوشهر هزینه شده که تا چند روز آینده افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: عملیات توسعه فرودگاه رامسر از سال ۸۸ آغاز شده و تاکنون ۷۶ میلیارد تومان هزینه در برداشته است.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اعلام اینکه فرودگاه رامسر از جمله پروژه‌های مهر ماندگار محسوب می‌شود ادامه داد: برای اتمام فرودگاه رامسر ۱۳۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مشاءزمینی خاطرنشان کرد: پروژه تکنیکال بلاک (برج مراقبت) فرودگاه ساری با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال هزینه شده که در ۳۱ فروردین ۹۲ به بهره برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: در ۶ ماهه نخست امسال بالغ بر ۱۵۰ هزار مسافر داخلی و ۱۰۰ هزار مسافر خارجی از فرودگاه‌های مازندران جابجا شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران در خصوص پروژه پاویون اظهار کرد: این پروژه از زیباترین پروژه‌های کشور بوده که ۵ میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است.

    نظرات