خبرهای جدید از سایت آتی‌شهر مسکن ویژه

خبرهای جدید از سایت آتی‌شهر مسکن ویژه

http://www.bananews.irقائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان تهران با اعلام اینکه دو پیمانکار سایت آتی‌شهر مسکن ویژه وارد مرحله ساخت شدند گفت: شرایط جدید برای ثبت‌نام در این سایت به زودی اعلام می‌شود و ممکن است جهت تسهیل در ثبت‌نام متقاضیان این پروژه وام در نظر گرفته شود.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) فریبرز واحدی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به انتخاب دو پیمانکار برای ساخت سایت آتی‌شهر مسکن ویژه تهران اظهار کرد: در این سایت ۲۰۰۰ واحد ساخته می‌شود و در صورت وجود متقاضی تعداد واحدها بیشتر خواهد شد.
وی با بیان اینکه سایت‌های دیگری برای ساخت مسکن ویژه در نظر گرفته شده است افزود: در صورت وجود متقاضی، در همین سایت آتی‌شهر زمین برای شروع ساخت داریم و با توجه به مشخص شدن دو پیمانکار برای این پروژه مشکلی نداریم.
واحدی تصریح کرد: هنوز شرایط ثبت‌نام در سایت آتی‌شهر اعلام نشده است اما قطعا تغییراتی با سایت تهرانسر خواهد داشت.
مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه سامانه ثبت‌نام و اطلاع از وضعیت مسکن ویژه در هفته‌های آینده باز می‌شود گفت: شرایط جدید برای ثبت‌نام در سایت آتی‌شهر اعلام خواهد شد اما این امکان وجود دارد با در نظر گرفتن وام برای این پروژه، شرایط کمی متفاوت‌تر باشد.
وی با اشاره به تأیید ۷۶۰ نفر از ثبت‌نام‌کنندگان مسکن ویژه سایت تهرانسر اظهار کرد: پس از نهایی شدن قیمت زمین شرایط ساخت و ثبت‌نام فاز دوم این سایت نیز اعلام می‌شود.

    نظرات