طلسم افتتاح دولتی‌سازها در تهران

طلسم افتتاح دولتی‌سازها در تهران

http://www.bananews.irتهرانی‌ها بیش از یکسال است که منتظر هستند واحدهای مسکونی‌مهر آنها به مرحله افتتاح و واگذاری برسد اما حالا که این تاخیر طولانی دولت به پایان رسیده و آپارتمان‌های دولتی‌ساز در اطراف تهران آماده بهره‌برداری است، مراسم افتتاح از یکشنبه گذشته به کما رفته و معلق شده است.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) یکشنبه گذشته قرار بود ۲۲ هزار واحد مسکونی‌مهر مخصوص متقاضیان تهران، توسط رییس‌جمهور افتتاح شود که به علت استیضاح در مجلس، این مراسم لغو شد. اکنون نیز به علت مسافرت رییس‌جمهور به مصر، کماکان مسوولان مسکن‌مهر منتظر هستند تا بعد از برگشت از این سفر، نوبت افتتاح مسکن‌مهر تهران فراهم شود. با این حال قرار شده شنبه آینده ۱۱ هزار واحد مسکن‌مهر توسط وزیر راه‌وشهرسازی و مابقی سه‌شنبه توسط رییس‌جمهور به بهره‌برداری برسد.
پروژه مسکن‌مهر تهران تا پیش از این بخاطر اینکه هیچ سهمی در بین انبوه افتتاح‌های سایر استان‌ها، نداشت، جزو عجایب مسکن‌مهر به حساب می‌آمد و الان نیز در حالی که سایر افتتا‌ح‌های مسکن‌مهر در همه استان‌ها بدون تاخیر یا لغو برنامه حضور رییس‌جمهور انجام می‌شود، تهران از بابت لغو مراسم افتتاح، همچنان این ویژگی را در اختیار دارد.

    نظرات