معابر شرق تهران ایمن سازی می شود

معابر شرق تهران ایمن سازی می شود

http://www.bananews.irشهردار منطقه ۸ از ایمن سازی معابر شرق تهران در راستای اجرای طرح استقبال از بهار خبر داد.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمد مهدی شادالوئی با اعلام این مطلب گفت: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار و کاهش تصادفات و آرام سازی تردد خودروهای عبوری، به وسیله خط کشی مجازی، نوشتاری و علائم هشدار دهنده معابر شرق تهران ایمن سازی می شود.
وی افزود: مرمت و نصب سرپناه، مرمت پلهای هوایی، خط کشی محوری، شناسایی نقاط تجمع مسافر، بازدید دوره ای طرح پارکبان و... از جمله برنامه های اجرایی است که در همین راستا صورت می پذیرد.
شادالوئی با اشاره به مناسب سازی معابر و پیاده روها جهت تردد معلولان افزود: به منظور رفاه حال شهروندان جهت تردد آسان در معابر، پیاده روهای شرق تهران مناسب سازی می شوند.
شهردار منطقه ۸ در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال سفرهای درون شهری شهروندان افزایش می یابد، و به منظور سهولت رفت و آمد آنان به خصوص در معابر پر ترافیک تلاش داریم برنامه های اجرایی در حوزه عمران را زودتر از موعد مقرر به پایان برسانیم.
شادالوئی با اشاره به هماهنگی با پلیس راهور منطقه افزود: نرده گذاری معابر پر تردد به منظور حفظ ایمنی شهروندان نیز از دیگر برنامه های اجرایی در طرح استقبال از بهار است.

    نظرات