عملیات جدید تایدواتر در بندرعباس

عملیات جدید تایدواتر در بندرعباس

http://www.bananews.irعملیات خارج‌سازی ۴ فروند شناور مغروق در منطقه لنگرگاه بندرعباس به منظور ایمن‌سازی مسیر حرکت شناورهای مسافری توسط شرکت تایدواتر آغاز شد.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت تایدواتر خاورمیانه، با امضای قراردادی مابین سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت تایدواتر خاورمیانه اولین مرحله ازخارج سازی شناورهای مانع و غرق شده در مسیرهای دریایی هرمز، لارک و قشم به بندرعباس با استفاده از شناور جرثقیل‌دار ۱۰۰۰ تن اروند تاید آغاز شد.
بنابر این گزارش، در این مرحله تعداد ۴ فروند شناور غرق شده از ۱۱ فروند شناور مشکل‌ساز در منطقه با استفاده از توان متحصصان داخلی کشور خارج‌سازی خواهد شد.
در این زمینه مدیر پروژه سالویج تایدواتر گفت: هم‌اکنون شناور جرثقیل‌دار ۱۰۰۰ تنی تایدواتر در حال انجام عملیات برای خارج کردن یدک کش «پرتوان» به طول ۶۰ و عرض ۱۰ متر و تناژ ۷۲۰ تن است که در مسیر تردد اسکله شهید حقانی به بندر قشم به پهلو غرق شده است.
وی افزود: پیش‌بینی می‌شود عملیات خارج‌سازی این شناور با وجود وضعیت نامساعد جوی و بارندگی در منطقه تا دوشنبه هفته آینده به پایان برسد.

    نظرات