همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری برگزار می‌شود

همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری برگزار می‌شود

http://www.bananews.irسومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری از ۱۶ تا ۱۸ اسفندماه در نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) این رویداد با هدف معرفی ظرفیت‌های جذب و جلب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برگزار می‌شود و سه رویکرد روش‌های تأمین مالی در حوزه‌ی سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، تأمین زیرساخت‌ها برای رونق سرمایه‌گذاری و بررسی موانع و مشکلات سرمایه‌گذاری مرتبط با دستگاه‌های اجرایی در روند صدور و اعطای مجوزها با رویکرد ارائه‌ی راهکار برای رفع این موانع را دارد.
بهرام کریمی - رییس کمیته‌ی نظارت و طراحی پانل‌های سومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری - از برگزاری شش پانل تخصصی با حضور متخصصان و صاحب‌نظران سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف در این همایش خبر داد.
او اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در مناطق نمونه‌ی گردشگری و مجوزهای قانونی، روش‌های نوین تأمین مالی از بازار پول و سرمایه و سرمایه‌گذاری در گردشگری در مناطق آزاد تجاری و صنعتی، سرمایه‌گذاری در بناها و آثار تاریخی،‌ صنایع دستی؛ تولیدات، صادرات و شبکه‌ی فروش و روش‌های جذب سرمایه‌های خارجی در حوزه‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از جمله عناوین این پانل‌هاست.
کریمی گفت: متولی این پانل‌ها به ترتیب دفتر مناطق نمونه‌ی گردشگری معاونت سرمایه‌گذاری سازمان، دفتر تسهیلات و تأمین منابع معاونت سرمایه‌گذاری سازمان، سازمان مناطق آزاد و ویژه‌ی اقتصادی، معاونت میراث فرهنگی و حفظ و احیای سازمان، معاونت صنایع دستی سازمان و سازمان سرمایه‌گذاری خارجی است.
رییس کمیته‌ی نظارت و طراحی پانل‌های سومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه داد: در پانل تخصصی مناطق نمونه‌ی گردشگری، صاحب‌نظرانی از سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان جنگل‌ها و مراتع، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و وزارت راه و شهرسازی حضور دارند.
سرمایه‌گذاران و صاحبان فرصت‌های سرمایه‌گذاری می‌توانند برای حضور در این همایش و ارائه‌ی بسته‌های سرمایه‌گذاری در تأسیسات و مناطق نمونه‌ی گردشگری و پروژه‌های میراث فرهنگی و صنایع دستی با اداره‌های کل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری در استان‌ها ارتباط بگیرند.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت همایش به نشانی www.cito.ir مراجعه کنند.

    نظرات