آغاز بهره‌برداری آزمایشی از تونل نیایش

آغاز بهره‌برداری آزمایشی از تونل نیایش

http://www.bananews.irبهره‌برداری آزمایشی از مسیر غرب به شرق تونل نیایش از صبح امروز رسما آغاز شد.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمدباقر قالیباف شهردار تهران در مراسم بهره‌برداری آزمایشی از این تونل اظهار کرد: به نام خدا و به یاد امام و شهدا بهره‌برداری از تونل صدر نیایش را که هدیه‌ای از طرف جامعه کارگران و مهندسان کشور و مدیران جهادی که با تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس ساخته شده را به مردم شریف و متدین تهران هدیه می‌کنیم و امیدواریم که این پروژه ذخیره‌ای برای آخرت آنها و خدمتی بی‌منت برای مردم باشد.
قالیباف، با بیان اینکه احداث پروژه تونل نیایش از فروردین سال ۹۰ آغاز شد، گفت: اگرچه آن روز با اعتماد این کار را آغاز کردیم، اما خودمان هم از بنده گرفته تا مهندسان و کارگران به سختی کار واقف بودیم، اما با تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس و کار بسیجی توام با عقلانیت به انجام رسید.
شهردار تهران افزود: با خودباوری و تلاش مهندسان ایرانی تونلی زیبا، ایمن، با کیفیت و ویژه از نظر زمان احداث، ساخته شد که یکی از تونل‌های شاخص و تعریف شده در سطح دنیاست و مطابق با استانداردهای روز جهانی به بهره‌برداری رسیده است.
قالیباف با بیان اینکه تونل جنوبی نیایش هم تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است، در عین حال گفت: به لحاظ ترافیکی هنگامی این بخش از تونل به بهره‌برداری می‌رسد که بزرگراه طبقاتی صدر تکمیل شده باشد. هم اکنون به دلیل مسائل ایمنی با توجه به اینکه پروژه صدر در حال ساخت است، این پروژه هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

    نظرات