آخرین خبرهای آزادراه تهران - شمال از زبان وزیر راه و شهرسازی

آخرین خبرهای آزادراه تهران - شمال از زبان وزیر راه و شهرسازی

http://www.bananews.irوزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه قطعه چهار آزادراه تهران - شمال قطعا تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: مسئولیت ساخت این قطعه‌های دو و سه این آزادراه به عهده بنیاد مستضعفان است که متاسفانه هنوز شروع نکرده است.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی نیکزاد اظهار کرد: مسئولیت ساخت قطعه‌های یک و چهار این آزادراه به عهده وزارت راه و شهرسازی است.
نیکزاد گفت: قطعه چهار آزادراه تهران - شمال به طول ۲۰ کیلومتر حد فاصل مرزن‌آباد - چالوس قرار بود در شهریورماه امسال افتتاح شود که به علت رانش و ریزش کوه به تعویق افتاده است.
وزیر راه و شهرسازی افزود: قطعه یک آزادراه تهران - شمال حد فاصل تهران - شهرستانک است که ۶۰ کیلومتر مسیر را کوتاهتر می‌کند، این قطعه مشکل معارض داشت که این مشکل برطرف شده و عملیات اجرایی آن توسط پیمانکار در حال پیگیری است.
وی درباره قطعات دو و سه این آزادراه به پایگاه اطلاع‌رسانی دولت گفت: مسئولیت ساخت این دو قطعه را بنیاد مستضعفان برعهده دارد که متاسفانه هنوز شروع نکرده و اشخاص حقیقی و حقوقی که قصد داشتند از طریق کنسرسیوم حضور پیدا کنند، مقدور نشده است.

    نظرات