رحیمی بر ضرورت تکمیل آزادراه قزوین - رشت تاکید کرد

رحیمی بر ضرورت تکمیل آزادراه قزوین - رشت تاکید کرد

http://www.bananews.irمعاون اول رییس‌جمهور با اشاره به اهمیت پروژه آزاد راه قزوین - رشت گفت: این طرح از اهمیت خاصی برای کشور برخوردار است و باید با نگاه ملی نسبت به تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه مهم اقدام شود تا به زودی شاهد رفت و آمد مردم در این مسیر باشیم.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ، محمدرضا رحیمی عصر دیروز (شنبه) در جلسه بررسی مسائل مربوط به استان گیلان، اظهار کرد: گیلان با مردمانی بزرگوار و آب و هوایی منحصربه‌فرد، از مناطقی است که سالانه پذیرای تعداد زیادی گردشگر داخلی و خارجی است و باید برای پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر این استان تلاش شود.
وی همچنین با اشاره به اهمیت دو محصول چای و ابریشم که در استان گیلان تولید می‌شود، تصریح کرد: مسئولان استان باید تمام توان خود را برای احیای این دو محصول و عرضه و معرفی آن در تمام کشور و در سطح بین‌المللی به کار گیرند.
در این جلسه که استاندار و شماری از مسئولان استان گیلان و برخی نمایندگان دستگاه‌های اجرایی نیز حضور داشتند، مشکلات مربوط به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف استان در بخش آب، نفت، راه و خطوط ریلی مطرح و پیشنهادات مختلفی نیز برای رفع این مشکلات ارائه شد.
سایت نفتی خزر، سد مخزنی شهر بیجار، سد شفارود، آزادراه قزوین - رشت، راه آهن رشت - آستارا و صنعت چای از جمله طرح‌هایی بودند که در این جلسه نسبت به تامین اعتبار و رفع موانع اجرایی آنها تصمیم‌گیری شد.

    نظرات