۱۲ میلیارد تومان برای آلودگی هوا و صدای تهران

۱۲ میلیارد تومان برای آلودگی هوا و صدای تهران

www.BanaNews.irمدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه در سال ۹۲ حدود ۱۲ میلیارد تومان بودجه برای شرکت کنترل کیفیت هوای تهران پیش‌بینی شده است، گفت: سال آینده، اقدامات جدیدی توسط این شرکت صورت خواهد گرفت که از جمله آنها می‌توان به طرح بررسی تاثیر میدان دید و ارتباط آن با آلودگی هوا اشاره کرد.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) یوسف رشیدی اظهار کرد: همه جای دنیا میدان دید ارزش ملی محسوب می‌شود و در کنار آلودگی هوا و آلودگی صدا مورد توجه قرار دارد.او افزود: همچنین در کشورهای مختلف استانداردهای ویژه‌ای برای میدان دید تعیین می‌شود که براساس آن نباید میدان دید از آن حد پایین‌تر باشد. رشیدی با بیان اینکه ما نیز در تلاشیم این مهم را در تهران محقق کنیم، افزود: این طرح در واقع تلفیقی است از سنجش میزان انواع آلاینده‌ها و میدان دید که با مدل‌های خاصی سنجیده می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه در کشورهای پیشرفته به میدان دید بسیار اهمیت داده می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر این طرح، در ارتباط با سنجش کیفیت سوخت نیز در سال ۹۲ طرح‌هایی اجرا خواهد شد که نمونه‌های مختلفی از سوخت جایگاه‌های سطح شهر برای آزمایش و بررسی به خارج از کشور ارسال و مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت.

    نظرات