مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد دانشگاه آزاد تمدید شد

مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد دانشگاه آزاد تمدید شد

http://www.bananews.irرییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۲ دانشگاه آزاد تا فردا ۳۰ بهمن ماه خبر داد.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) دکتر ناصر اقبالی اعلام کرد: آخرین فرصت برای جاماندگان از ثبت نام آزمون سراسری کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه خواهد بود و داوطلبانی که به هر دلیل تا کنون نتوانسته‌اند در این آزمون ثبت نام کنند، می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org  رشته محل را بر اساس علاقه انتخاب کرده و آن را ثبت کنند.

رییس مرکز آزمون گفت: در این آزمون انتخاب حوزه امتحان با داوطلب است و هر فرد می‌تواند نزدیک ترین شهر را به محل زندگی خود در بین ۴۶ حوزه‌ای که مرکز آزمون در سطح کشور تعیین کرده است، گزینش و در سایت ثبت کند.
اقبالی در مورد زمان برگزاری آزمون سراسری ۹۲ گفت: این آزمون در ۹، ۱۰ و ۱۱ خردادماه سال ۹۲ برگزار می‌شود و اعلام نتایج پذیرفته شدگان در شهریور ماه سال ۹۲ خواهد بود.
اقبالی در پایان توصیه کرد: متقاضیان اگر در مراحل ثبت نام با سوال یا ابهامی مواجه شدند، می‌توانند از طریق سایت www.azmoon.org و www.pubr-azmoon.com سوال خود را مطرح یا به آدرس porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال نمایند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.

    نظرات