برق‌رسانی به واحدهای مسکونی مهر تبریز

برق‌رسانی به واحدهای مسکونی مهر تبریز

http://www.bananews.irمدیر‌عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: بیش از ۱۱ هزار انشعاب برق به متقاضیان مسکن مهر واگذار شده است.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) افشین روشن میلانی با بیان مطلب فوق افزود: کل تعداد انشعاب‌های پیش‌بینی شده برای مسکن مهر تبریز۳۵ هزار و ۸۵۱ رشته است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال‌جاری، ۱۳هزار و ۵۰۰ رشته انشعاب به متقاضیان مسکن مهر واگذار شود.
وی از جذب کامل اعتبارات تخصیص یافته برای مسکن مهر در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: کل اعتبار جذب شده برای برق رسانی مسکن مهر ۱۳۶ میلیارد و ۹۳۲میلیون ریال است که ۷۳ میلیارد و ۳۷ میلیون ریال این مبلغ از محل اعتبارات استانی و۴۵میلیارد و ۳۹۵میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت و ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه ۹۵ درصد مسکن مهر حوزه فعالیت شرکت توزیع نیروی برق تبریز در شهر جدید سهند واقع شده است، اظهار کرد: برای نیرو رسانی به مسکن مهر سهند شش فیدر از پست فوق توزیع سهند خارج و توسط دو خط سه مداره ۲۰ کیلو ولت به مسکن مهر سهند انتقال یافته است.

همچنین روشن میلانی تاکید کرد: به منظور افزایش ضریب اطمینان شبکه و تامین برق مطمئن واحد‌های یاد شده، علاوه بر پست فوق توزیع سهند، یک دستگاه پست فوق توزیع به ظرفیت ۱۰۰ مگاوات در داخل سایت فاز سه شهر جدید سهند در حال ساخت است.

    نظرات