۶۰ درصد از طرح‌های بزرگ شهری در مناطق کم‌برخوردار مشهد

۶۰ درصد از طرح‌های بزرگ شهری در مناطق کم‌برخوردار مشهد

http://www.bananews.ir/مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد گفت: بیش از۶۰ درصد از پروژه‌های بزرگ شهری در مناطق کم‌برخوردار ساخته شده است.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سعید حسینقلی‌زاده مقدم در دیدار از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد افزود: یکی از دغدغه‌های شهروندان به ویژه ساکنان مناطق کم‌برخوردار کم توجهی دستگاه‌های خدماتی به این مناطق است، اما با قاطعیت می‌توانم بگویم که بیش از ۶۰درصد پروژه‌های عمرانی بزرگ شهرداری مشهد طی سال‌های اخیر در مناطق کم‌برخوردار بوده است. وی در ادامه با بیان اینکه عملکرد شهرداری مشهد حتی برای منتقدان نیز قابل قبول است، افزود: ۳۴پروژه بزرگ عمرانی در سطح شهر مشهد در حال انجام است. وی ادامه داد: برخی از طرح‌ها همچون طرح تقاطع غیر‌همسطح شهید گمنام براساس فازبندی‌های انجام شده درحال اجرا است.
حسینقلی‌زاده مقدم با اشاره به اینکه این پروژه در مسیر یکی از شریان‌های اصلی منتهی به حرم مطهر قرار داشته و دارای بار ترافیکی سنگینی در طول سال می‌باشد، گفت: این طرح در حال حاضر به دلیل بروز برخی اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی عقب مانده است که با فعالیت چند شیفته مجریان سعی در جبران این زمان‌ها داریم، به نحوی که به دستور شهردار مشهد تا ۲۵ اسفند سال جاری محدودیت ایجاد شده در محل پروژه باید برطرف شود.
وی در ادامه یکی از بارزترین فعالیت‌های شهرداری را برای تحقق نهضت آسفالت، تولید سالانه ۴۰۰ هزارتن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری دانست و ادامه داد: با این حال میزان آسفالت لازم برای پروژه‌های سطح شهر مشهد بیش از این مقدار بوده، به نحوی که سالانه بیش از۱۵۰ هزارتن آسفالت از سوی شهرداری مشهد خریداری می‌شود.

    نظرات