بی‌اطلاعی پلیس راهور از احداث دو پیاده‌راه جدید در پایتخت

بی‌اطلاعی پلیس راهور از احداث دو پیاده‌راه جدید در پایتخت

http://www.bananews.irدر حالی که مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از انجام مطالعات احداث دو پیاده‌راه جدید در پایتخت خبر داده است، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن ابراز بی‌اطلاعی از این موضوع، گفت: هنوز با پلیس راهنمایی درباره احداث پیاده‌راه‌های حدفاصل قدس تجریش و میدان نبوت مشورتی صورت نگرفته است.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان اینکه پلیس هنوز درباره دو گزینه جدید شهرداری برای پیاده‌راه‌سازی کار کارشناسی نکرده است، گفت: با توجه به آثار ترافیکی پیاده‌راه‌سازی باید نظر پلیس راهنمایی هم در این باره جلب شود. اما هنوز این موضوع به ما اعلام نشده است.
وی با بیان اینکه تصمیم نهایی درباره تبدیل معابر به پیاده‌راه در کمیسیون ماده ۵ اتخاذ می‌شود، از اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی عضو این کمیسیون نیست، انتقاد کرد و خواستار عضویت نماینده این دستگاه در کمیسیون ماده پنج به منظور بررسی دقیق‌تر پیامدهای ترافیکی پروژه‌هایی نظیر پیاده‌راه‌سازی شد.
به گزارش ایسنا، سید محمدجواد شوشتری، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران اخیرا از نهایی شدن مطالعات مربوط به احداث پیاده‌راه در حدفاصل دو میدان تجریش و قدس و نیز پیاده‌راه میدان نبوت در حدفاصل بزرگراه رسالت تا دماوند خبر داده و گفته بود: احداث این پیاده‌راه‌ها در حال طی مراحل قانونی در مجموعه مدیریت شهری و معاونت ترافیک است.

    نظرات