جزئیات استخدام در شرکت ملی نفت/ آغاز ثبت نام داوطلبان از ۸ اسفند

جزئیات استخدام در شرکت ملی نفت/ آغاز ثبت نام داوطلبان از ۸ اسفند

http://www.bananews.irآزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران به منظور جذب ۲۶۷۶ نفر از ۸ تا ۱۵ اسفند ماه سالجاری به صورت اینترنتی در سراسر کشور آغاز می‌شود.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) با موافقت وزارت نفت و صدور مجوز توسط معاونت منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت، ثبت نام آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران تا ۶ روز دیگر آغاز می شود.
بر این اساس تمامی داوطلبان حضور در این ازمون استخدامی می توانند با مرجعه به سایت اینترنتی www.azmoon.nioc.ir نسبت به ثبت نام استخدام کنند.
شرکت ملی نفت ایران به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود جهت خدمت در مناطق عملیاتی و خارج از کلانشهر تهران از بین داوطلبان واجد شرایط در مقاطع کاردانی و بالاتر استخدام خواهد کرد.
مطابق با برنامه زمان بندی ثبت نام آزمون استخدامی به صورت اینترنتی از هشتم تا ۱۵ اسفند ماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
همچنین پیش بینی می شود آزمون کتبی برای استخدام در شرکت ملی نفت پنجم و ششم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ برگزار شود.
به گزارش مهر، پیش‌تر مجوز استخدام ۲ هزار و ۶۷۶ نفر برای شرکت ملی نفت ایران در آزمون سال ۹۱ از وزیر نفت گرفته شده‌ ضمن آنکه داوطلبان مورد نظر از طریق دانش آموختگان گروه "الف" دانشگاه صنعت نفت، دانش‌ آموختگان ممتاز دانشگاه‌‌ها و فراخوان عمومی انتخاب می‌شوند.
شرکت ملی نفت ایران برای سال آینده در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و در گروه‌های شغلی مورد نیاز نیروهای مورد نیاز خود را جذب و استخدام خواهد کرد.

    نظرات