بهره ‌برداری تقاطع غیر همسطح جنوب میدان امیرکبیر

بهره ‌برداری تقاطع غیر همسطح جنوب میدان امیرکبیر

http://www.bananews.irمجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: مراحل مربوط‌ به اجرای روکش‌آسفالت، تکمیل فیسینگ و نصب هندریل‌ها در پل‌های تقاطع جنوب میدان امیرکبیر به‌اتمام رسیده و عملیات باقیمانده این پروژه شامل اقداماتی در جبهه‌شرقی آن است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمدحسن و ساق بابیان اینکه فعالیت‌های دردست اجرا در جبهه‌ شرقی این پروژه شامل اصلاح‌هندسی رمپ‌شرقی، جدول‌گذاری و اجرای انهار جدید است، عنوان کرد: جبهه‌ شرقی پروژه تقاطع غیرهمسطح جنوب میدان امیرکبیر در روزهای آینده زیر روکش‌آسفالت می‌رود. بهره‌برداری از پروژه احداث تقاطع جنوب میدان امیرکبیر ضمن حذف گردش‌های اضافی در محور آزادگان، دسترسی‌های شرقی- غربی شهروندان منطقه ۲۲ به‌ویژه ساکنان شهرک‌های صدرا و امیرکبیر را تسهیل‌می‌کند. پیشرفت‌ عملیات‌اجرایی در این پروژه هم‌اکنون از مرز ۹۵ درصد فراتر رفته است.
او ادامه داد: با احداث این دسترسی دستیابی به اتوبان تهران - کرج که برای خودرو‌ها با مشکلاتی همراه بود مرتفع شده و خودرو‌ها پس از ادامه مسیر در تندرو از طریق دسترسی احداث شده به سمت اتوبان تهران - کرج هدایت شده تا به این ترتیب بار ترافیکی در کندرو مذکور کاهش قابل توجهی داشته باشد.

    نظرات