گاز مصرفی زلزله زدگان آذربایجان در زمستان رایگان محاسبه می‌شود

گاز مصرفی زلزله زدگان آذربایجان در زمستان رایگان محاسبه می‌شود

http://www.bananews.ir/گازبهای سه ماه زمستان مشترکان مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی با مصوبه هیات دولت، رایگان محاسبه می شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در تشریح جزئیات این خبر افزود: براساس این مصوبه، مشترکان ساکن در مناطق ورزقان، اهر و هریس در سه ماه دی، بهمن و اسفند امسال از پرداخت گازبها معاف خواهند بود.

ولی اله دینی با بیان این که قبوض صادر شده برای این دسته از مشترکان با هدف تعیین مصارف این حامل انرژی انجام شده است، تاکید کرد: محاسبه گازبهای این بازه زمانی (دی، بهمن، اسفند) برای مشترکان مناطق یاد شده در سامانه شرکت گاز آذربایجان به صورت مکانیزه اعمال خواهد شد.

براساس گزارش شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی، وی تصریح کرد: صدور قبض گاز برای سه ماه پایانی امسال به منزله پرداخت گازبها از سوی مشترکان مناطق یاد شده (ورزقان،هریس و اهر) نیست و چنانچه مشترکی قبض گاز خود را پرداخت کرده باشد، این مبلغ به مشترک (در قالب بستانکار) برگشت داده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گازاستان آذزبایجان شرقی با تاکید بر این که مصوبه دولت در مناطق یاد شده مشمول مصارف پیش از دی ماه امسال نمی شود، افزود: مشترکان ورزقان،اهر،هریس باید گازبهای معوقه خود را که مربوط به قبل از این تاریخ (دی ماه) بوده است، پرداخت کنند.

    نظرات