نماینده دامغان: مشکل تسهیلات مسکن مهر حل شود سؤالم را از وزیر اقتصاد پس می‌گیرم

نماینده دامغان: مشکل تسهیلات مسکن مهر حل شود سؤالم را از وزیر اقتصاد پس می‌گیرم

http://www.bananews.irنماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح سوال از وزیر اقتصاد و دارایی گفت: در صورت حل شدن مشکل تسهیلات متقاضیان مسکن مهر در دامغان سوال خود را از وزیر پس می گیرم.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) عبدالرحمان رستمیان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به اینکه بنده به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در روز سه شنبه گذشته با حضور در کمیسیون اقتصادی مجلس سوالی را با محوریت علت تبعیض در اعطای تسهیلات به متقاضیان مسکن مهر در دامغان با سودهای متفاوت ۴ و ۱۲ درصد سوالی را از سید شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد و دارایی مطرح کردم، اظهار داشت: وزیر با حضور در این کمیسیون به سوال بنده پاسخ داد ولی بنده از پاسخ وی قانع نشدم و مقرر شد هیئتی از آن وزارتخانه برای بررسی موضوع به استان و شهرستان اعزام شوند.

وی یادآور شد: یک هفته وزیر اقتصاد و دارایی از بنده مهلت خواست تا این موضوع را با اعزام این هیئت و گزارش آن برطرف کند و در صورت حل نشدن موضوع سوال از کمیسیون اقتصاد و دارایی مجلس شورای اسلامی به هیئت رئیسه برای دعوت از وزیر برای پاسخگویی به علت حل نشدن موضوع در صحن علنی و در یکی از جلسات مجلس طرح موضوع خواهد شد.

افزایش سود تسهیلات مشکل ۷۵۰ واحد مسکن مهر در شهرستان دامغان

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ۷۵۰ واحد مسکن مهر در شهرستان دامغان دچار مشکلات افزایش سود تسهیلات هستند، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا سود این تسهیلات از ۱۲ درصد به ۴ درصد کاهش پیدا کند.

رستمیان خاطرنشان ساخت: امیدواریم پیگیری های انجام شده به سرانجام برسد و شاهد اعتراضات مردمی در مجامع مختلف شهرستان نباشیم.

 

    نظرات